2009年12月20日 星期日

這個秋冬肌膚遇上綠洲^^

多得theZtyle X Garnier 今次可以有機會試用GARNIER水潤凝萃密集保濕精華, 而且仲好大方的俾多一盒我可以借花敬佛的送給朋友(hoho..當做聖誕禮物啦
).....


一收到的當晚就立刻試用了, 它如青瓜般的綠色啫喱質地很討我喜歡呢! 像是滿滿的植物水份, 感到好像很fresh同保濕的樣子. 它也有淡淡清新的香氣但就不如其他品牌同類形產品般的濃烈令人難以接受!

試上面的感覺就好像敷上新鮮蘆薈的感覺, 但當然它清爽的啫喱配方很快就吃進皮膚裏.....不過在這幾天較冷的日子裏, 敷上它卻需要多一點的勇氣(因為它實在太涼透心啦>




 


試用了2個星期, 我個人覺得以我尼個已經不能掉以輕心的皮膚嚟講, 要將它的功效發揮到極致就要將佢當sleeping mask 用, 即係toner過後, 搽上精華, 再薄薄敷上一層GARNIER水潤凝萃密集保濕精華, 待它快速吸受後再厚厚的敷多層,然後乖乖瞓覺, 昱日起身依舊會發現面上形成的水凝保護層, 經過一晚長時間的保濕把水份鎖緊在肌膚內^^...至於更加詳細的試用報告就等訪問我轉贈的好友-靚靚波兒


me: 你今次試用GARNIER水潤凝萃密集保濕精華有什麼感受嗎? 波兒:質感好像jelly

我覺得隻香味唔太重,感覺好fresh, 我睇雜誌話可以當埋睡眠MASK....好快吸收
me: 你覺得它保濕度怎樣? 波兒:保濕還可以, 下面係我的水油測試結果


before      (水份)



 


(油份)



after   (水份)



(油份).


(嘩!好鬼詳細啦~搞到我都好想買返部手油測試機呀~幾時有團購啊!)


me: 它比起你試過的同類形產品比較起,你會選擇它嗎? 波兒:以呢個價錢其實都會回購既..
好多謝波兒為我們的分享, 我今次的現場報導暫告一段落啦~多謝收看.


沒有留言:

張貼留言