2009年12月6日 星期日

在家覆習轉妝技巧~

面臨考試的deadline.....我都仍然未夠stable...唯有今天在家自行覆習下考試的題目吧..就係要極速的化日妝+轉晚妝...難得化左全妝, 當然要拍照留念la


日妝我已決定化粉紅色la..因為我考的是新娘妝...粉紅色..sweetie d 嘛~尼盒kate係新買咖, 都幾靚色咖~


跟住用左5min轉晚妝~..轉左紫色

...因為太日光日白la..我拉埋個窗簾扮夜晚...但反而影到白晒....我真係無咩攝影技術咖



原本的晚妝眼...後尾貪得意加d銀色的glitter係眼頭就變左下面咁嘅樣la



練習完畢la.....同場加映介紹樣好嘢俾大家ar...前日outjob...趁休息時間買咖...超好用的眉筆


佢個筆頭形真係非常好用, 一筆就已經係畫到條自然眉形出嚟..好啱一d本身眉形唔太清楚的sis


 


仲附設鉋筆位tim



加送兩張outjob相吧..因為我部相機臨時罷工so only兩張咋..我要努力儲錢買部pro大機先得la


我正準備走時俾尼位靚女叫住我幫佢化妝, hehe..好彩唔洗整頭..所以都好快搞掂...其實我唔係好like整頭咋..但唔知點解成日都係撞埋多整頭的job



下面尼位靚女就only request 我幫佢set頭...尼個又係好快搞掂, 同埋我一影完俾佢睇..佢好鍾意tim^^



 


hoho..送多一張..我遛左去h&m逛的偷拍相吧...我有時都幾無聊咖......咁早應該無俾人見到...



2 則留言:

  1. 哈................... 你副眼鏡好型喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/06/2009 18:41:00]hehe...難得晨咁早係h&m逛..無咩人麥試下law...跟住忍唔住要拍照留念...實在少有咁"型"

    回覆刪除
  2. 你化d妝真係好靚呀!!好自然..
    [版主回覆12/10/2009 09:11:00]多謝你ar....我自己係偏愛自然d的妝咖....不過大濃妝我都like咖...如果有party去的話^^

    回覆刪除