2009年12月11日 星期五

我的扮瘦look part2+DIY 頭飾

 




HEHE...好無聊的POST 呀~.....有睇開我POST的SIS一定記得我之前我介紹過長針織外套會着瘦人GA...我衣櫃真係有唔少咖...今之就見公司未有咩人就SHOW下其中一件俾大家看看啦~


尼件個腰位有個索繩位, SO有收腰作用, 減低冷線的厚重感, 它嗰個大荷葉邊領和袖口細節....亦會顯得我塊面細D LA,條手臂幼D啦




 



早前隔離位的同事係ZTYLE團購淘寶ACCESSORIES, 我也湊熱鬧敗左一個頭...點知返到嚟連原本僅有的一粒小鑽石也不見了

...於是我又再係公司堆癈料度找配料再DIY改造...HEHE..大家睇下,,,可以襯到我公司出品的一件小黑裙PARTY WEAR 咖





 




 



***HAHA..無化妝..我係唔會上鏡咖


1 則留言:

  1. 件外套幾型喎!
    [版主回覆12/12/2009 09:35:00]我上年買咖....好彩今年都仲可以着

    回覆刪除