2009年12月10日 星期四

單眼皮妝~


又有試妝機會啦~今次係位好得意的妹妹ar, 又對我超放心wor....個妝都未化完就話好靚啦!!!!真係超好人
...如果我d客人個個好似佢咁..就開心死我la

 

hehe...由於佢話唔怕誇..於是我整左個好想整好耐的旋風頭
.....問你驚唔驚!?....不過其實係因為我覺得小丁妹妹個樣其實可以型得起..so一試無妨啦~ ...結果連MISS都讚靚...勁開心^^












尼個角度睇D眼睫毛幾自然..一D都睇唔出其實我痴左DOUBLE假9 咖...YEAH!


P.S再附送我身穿一衫的一DAY LOOK


尼件蝙蝠形CUT的冷衫係我新買咖..ONLY$120..超暖..單着已OK, 仲要係着瘦人...I REALLY LIKE AR






沒有留言:

張貼留言