2009年12月31日 星期四

我沒有大眼睛卻有大眼圈><""內附我的*O*相


繼上次試完GARNIER水潤凝萃密集保濕精華,今期再試GARNIER EYE ROLL ON

~好多謝THE ZTYLE X GARNIER的安排~


先俾張用前的素眼大家過目啊........真係就咁單睇隻眼都知我挨得好殘
...我因為無大大的眼睛所以都好彩無咩眼袋...BUT有兩個眼圈跟住同埋眼周都黑色素較深囖


..............用左4日後...............大家點睇


我第一次素顏上鏡...好.....都係無下次吧啦
....不過平心而論...我覺得個眼圈係淺左好似去左D淤血咁, 但我LOOK完後一定會另加返EYE GEL去鎖住尼個效果咖...SO我覺得以尼個價錢, 其實收到尼個效果真係唔錯咖^^啱晒D成日對住個電腦的我幫自己雙眼叉叉電
.............未完咖.....雖然無咁殘啦...但都未係個可以出街的見人樣....好啦!等我絕無僅有的用一個MINA風的造型用大家一齊告別2009吧!


 


我第一次自己駁髮啦!(其實係之前買嚟諗住幫MODEL整..點知唔啱色, 於是擺埋左...今日先開封)....我好恨有咁長的長曲髮啦...不過都好難留到啦


長髮真係好, 唔洗加SHADING都可以遮晒個包包面~再襯返我個FRIEND送俾我的帽...一直都未帶過...事關我係大頭+大面一族...真係好難帶帽帶得好睇咖........



1 則留言:

  1. 但見佢另一隻黃色係FOR眼圈,呢隻係眼袋....甘應該BUY你呢隻定黃色呢...???我都想眼圈淺色D...
    [版主回覆01/08/2010 09:07:00]我無用過黃色嗰支,真係唔知wor..不我諗新version會好過舊version啩 ^^而無記錯黃色個支係最初出咖

    回覆刪除