2009年12月9日 星期三

高科技使我時光倒流


唉!話說真係眨下眼就去到廿到掹的時間
.....老實講年紀大我就唔係話真係好mind...但個樣變老我就真是非常介意
.....但我最唔想發生的事偏偏又真係發生了
...就係我額上尼幾條火車軌.

.
.大家見我平時的妝相通常都會前額用陰遮晒.
..我唔係想扮sweet
......其實係為左遮醜咋.....我本人不知幾愛露晒個全額..但奈何尼幾條紋當堂令我老左數年....所以收到今年第一份的pre x'mas gift-尼套高機能抗老護膚系列的travet set真係我的及時雨也是為正步入中女行列的我加強抗老防衛呢


成員包括有:


REVITALIZING ESSENCE :睇到佢經典獨特的外形,相信都無咩人唔識佢啦!連我中學時代都已聽過它的大名...它是姿生堂歷久不衰的重牌產品之一, 今次一試, 嗰種芍藥的幽香真係令人很RELAX


BIO-PERFORMANCE SUPER EYE CONTOUR CREAM


它針對皺紋, 黑眼圈和乾燥(即係針對我啦
)...我好鍾意佢個種質感, 唔知大家會唔會同我一樣搵EYECREAM時,CREAM狀潤身的又會好笠, 但GEL狀爽身的又較乾...但尼款就係本身唧出係較硬身的CREAM狀, 但一用手指塗上就即時好像融化了, 很快的吸收掉..變得很水潤柔滑的感覺
...I REALLY LOVE IT
BIO-PERFORMANCE SUPER LIFTING FORMULA


它是清楚的GEL狀, 基本上塗2下就全吸收掉..現在為了令自己的包臉不要再下垂..每天早晚都好勤力的由下至上塗這個精華呢


BIO-PERFORMANCE SUPER RESTORING CREAM


我見到佢尼個圖表令我抱有好大期望, 希望我個額可以重見光明呀!其實它的質感係同上面個款EYECREAM好相似, 所以搽埋佢都唔覺塊面笠..係好有別於好多抗皺產品嗰種令人怕怕的油膩感


BIO-PERFORMANCE SUPER EXFOLIATING DISCS



尼個係我咁大個首次用過的用完即棄磨砂產品呢...感覺好新鮮...實際它也真的是夠"新鮮"



可以睇到網砂狀的一邊係先用作去死皮磨砂, 然後再用滑身棉質那面輕輕按摩就好似磨完做返個打磨動作.即使皮膚滑晒LU


***每次用尼SET SKINCARE我就諗係周慧敏..希望我留唔住我的年紀..但仍可以佢咁KEEP住個樣後生D啦


 


沒有留言:

張貼留言