2009年5月24日 星期日

Shiseido make up class~

上個weekend臨時不用上makeup class正在想又少了一個練習chance,點知suddenly收到shiseido電話話幫的預留左星期六的一堂makeup class,哈哈都好,望下有咩new products,順便又有得try下ma~makeup呢d嘢同着衫一樣唔試上面真係唔知好唔好用其實今次個makeup class主要都係介紹2009spring summer最新系列,主打長效8hours持久不脫粧粉底(其實都唔算好new,都出左一段日子, 我都又try過下佢隻粉餅,無買的意欲)~



一開始有一塊膠片同軟尺用來量度凡自己面形是否附合黃金比例,先用軟尺打平度向前望眉頭下橫向的闊度不用圍貼着度,只是要平面看到的尺寸即可, then在膠片上以你所度的尺寸畫出等邊的倒3角形,e.g我度了14cm那3角形的左右邊及至中間線也要是14cm長, 最後將膠片上的3角形的平那邊政即頂邊)貼着眉頭下放, 如果如下圖公仔般3角形的尖端是剛好於下巴末端, 那就真的congratulation~你就是日本女性最夢寐以求的美人臉形了...很可惜我的下巴長了3cm是屬於長形面了,與美人無緣la


 


以下是我當天試用了上面覺得幾特出表現的poducts~


1.Climax Water Compact UV-我本身對2-ways cake沒有太多的好感,因為之前try過ipsa個隻即日粒粒, 再用出更多的暗粒, 但由於聽到好多人過話2ways cake好用,我本住無畏的精神專登choose左呢個來try, ok wor  一淨搽它也可以差不多不用再上遮瑕(如果不是完美主義者), 但一d都唔覺厚,只係覺的很透薄自然skin好似平滑咁~其實可以剩搽它不用上碎粉, 但summer上碎粉可以令它更持久和令後來上的粉狀胭脂可以易上點~



2.塑顏彩粉煥變容顏-呢個超級"正"點,易用,自然又有效果, 不過我覺得係適合出街,約會化下所謂"心機妝"但就唔多適合影相用作修容,因為真係幾自然, 不過新手都唔洗驚會修得唔靚, 因為佢最左邊(順時方向)那一間是用作最後上在打暗影與胭脂的地方去blend鬆返所有的邊緣界線, 整體都好好柔和, 有天生好輪廓的感覺~haha



其間我有try到佢新的eyeshadow(灰色1格cream- base /highlight, 1格粉, 1格gel eyeliner)都幾易用,又上色仲好lasting係個格gel eyelier唔太順滑較難上色要來回搽maybe佢無搵蓋蓋住有點變乾~



另外也是左新的實色唇膏(佢有另一組是閃透亮的,佐我覺得今季是興較實色的,所以選這)效果很上色,good good~


最唔好用莫過於是它9的mascara, 唔長,唔密又乾, 也不curve~really no good~


***總括而言, 真係幾long lasting 下午12pm化完去到晚上9:pm其間無補過妝, 竟然係無甩過咁~亦無出乾紋~







 

2 則留言:

  1. 請問你試嗰隻founation是否霜狀OR粉狀?THANKAS

    回覆刪除
  2. 係霜狀,質地用ipsa個隻White Protect-C Liquid Pact Foundation SPF20 PA++ 相似~

    回覆刪除