2009年5月5日 星期二

真正有韓式裸妝效果的bbcream~

CATALOG COVER






話說剛過去的星期六萬寧有75折,咁我又好自然咁入去荃灣城市廣場底層個間兜個白鴒轉, 點知就遇到呢隻韓國優秀化妝品排名第3位的nadree最後一日在擺promote, but 其實我係無買到她家的bb cream,因為的本身對bb cream印象not so good.....之前網上search過好多資料買左一支silver dr jart 用, 覺得好厚, 顏色又暗一d都無所為嘅自然裸妝效果,唯一可取是襟用和遮瑕頗高同埋無令d暗粒惡化(我d皮膚係頂級好..........trouble,一用唔啱嘅嘢即生暗粒, 煩到我啊!)所以對bb cream有d保留, 但個ba對她的products相當有信心送左2包samples俾我試(of course 世上係唔會有free lunch嘅, 我都幫佢買左唔少嘢)...以上的長編大論(都未入正題=_=)只係我機緣巧恰試到真正有韓式裸妝效果的bbcream的經過了....係我個人認為韓式裸妝效果是要做到透薄之余肌膚要看似無瑕,其實是很矛盾的, 但奇蹟就是往往在沒有期望下發生, ....我真的很喜歡看和摸塗上此BB CREAM自己的臉, 還真的可以近看也覺得很好皮膚的樣子.....稍後的才補張揸左的相給大家看吧!因現已深夜己卸了妝..

ERKENA Blemish Contour Balm SPF18 PA++

產品說明: 本產品是一種功效性遮蓋軟膏,並同時具美白和防曬作用,保護受外界污染環境影響和遮蓋皮膚瑕疵功效,適合日常使用。含多種植物精華和植物油,鎮靜敏感皮膚及補救皮膚缺點,改善皮膚色調,預防黑色素形成及改善暗啞皮膚,重現光澤,所含成份還可防止水份流失和補濕水份作用。 主要成份: 1. 池花籽油萃取: 即時滋潤缺水肌膚, 提昇補濕能力持久潤澤。 2. 熊果素:為藥用美白成份對苯二酚的衍生物,淡斑效果強,將刺激黑色素生成的酪胺酸脢加以凝結而抑制黑色素,不會使黑色素細胞增加。 3. 雪亞脂: 卡特力樹粹取是最好的潤滑劑,含有非皂化脂肪酸,這些脂肪酸是皮膚補濕及保有彈性之必需品,雪亞脂提供皮膚大部分的主要需求調理元素,具幫助癒合、抗氧化、舒緩、補濕、柔軟及再生效益。 4. 葵花籽萃取精華: 有助於對抗日曬和環境污染。 5. 雷公根萃取液(積雪草): 抗過敏、鎮靜、抗水腫、除疤。 6. 尿囊素:舒緩、收斂肌膚、促進細胞修護,軟化角蛋白,瞬間補充水份,防止細菌感染,可幫助治療小傷口及皮膚潰瘍,刺激皮膚生長健康細胞,減少肌膚受到侵襲,調理收斂肌膚。 使用方法: 使用基本護膚品之後 ,取適量本產品從臉中央向外側均匀地鋪開。

3 則留言:

  1. 請問妳有冇買到佢嗰位Caviar Self Waterising drop cream??
    按摩時会有小水珠嗰隻??
    [版主回覆06/28/2009 19:22:00]冇ar~我買左桑黃系列

    回覆刪除
  2. 請問在哪裡買?
    [版主回覆06/28/2009 19:33:00]我係荃灣萬o買,但係佢只係係個度擺promotion, 個sale話下次想買時打佢個hotline check下附近有無擺promoto or 佢係旺角間shop開未, 個hotline你可以click入下面個website
    http://www.thenadree.com.hk/

    回覆刪除
  3. HW MUCH?
    [版主回覆07/02/2009 09:09:00]I forget la because that time I bought with 85% discount. but I check their price online, it should be cost $217.

    回覆刪除