2009年5月29日 星期五

超抵用的靚胭脂~

 越來越覺得學化妝太好la~除左可以扮靚靚外, 仲可以試用到好多不同的products, 從而不用浪費金錢咁搵到d好嘢用, 就好似下面呢盒10色胭脂就係一個好例子~

 
miss剛訂了幾盒會來自用和給學生上課用的, 真的很方邊, 其本上有齊了不同會用到的胭脂色,而且個盒夠扁身又輕身,帶出街超方便(總之靚靚仔仔好似好pro咁).粉質仲要好過好多貴牌miss選的果然係好專業~而其實呢盒胭脂係早排係yahoo拍賣興起的美國coatal scents....我係miss到買only$90, 試想下即平均$9一隻色胭脂,還有那可以找到,即使sasa那些不知名,勁閃告超粗糙粉質的也要$20-30 la~最重要因為的上課自己可以成日用, 上面無生粒粒, 我先買ja~haha

1 則留言:


  1. ☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★ ★╭→→→→→←←←←←╮ ☆ ☆↓↓ 去下我blog比個cm            ★ ★↓↓ 去下我blog比個cm            ☆ ☆↑↑ 去下我blog比個cm            ★ ★↑↑ 去下我blog比個cm            ☆ ☆╰→→→→→←←←←←╯ ★ ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    回覆刪除