2009年5月17日 星期日

My Tonymoly~

呢個weekend的又buy左好多嘢!唉!幾時的先可以stop到自己嘅高頻購物症呢


不過試到好用嘅嘢好開心~今次的試左近日都幾hit嘅tonymoly~


我其實係想去買之前我介紹話好好用的bb cream, but因為唔就腳之餘咁啱遇到它, 凡事都好講timing,睇下的d戰利品~


these are gifts~


由左至右(黑糖mask, berry berry wrinkle sleeping mask, bb cream, lipgross02)


基本上全部的都try過la~comments is 幾好wor~起碼無令的生粒粒, 的係個d一用左唔啱嘅products就即刻生粒粒,快過打針~


首先講black sugar mask


搽上去會有d熱熱地wor~but ok 唔似有d deep cleaning mask is so dry, 呢個就算唔fu 設保濕mask 都ok, 同埋你會feel到幾滑..and it only cost $79~


呢隻bb cream我一聽到佢可以抗氧化= 抗衰老,防晒有成SPF42+++而又only cost$128, 試上面都ok ar, 唔乾有少少遮瑕, 但都幾natural, 望上去skin好似好左(係人哋話我gar)同埋心理上好似搽呢個比搽foundation上面對skin好d~仲有我好like佢個咀, 好衛生~


呢隻係blueberry sleeping mask~絕對好用個laneigie, 牛爾, o'slee,swiss born(雅施代理), 感覺唔焗身,所以唔會起暗粒, 因為我呢排好多嘢做, 好夜先SLEEP, 所以諗住用它補救下, EFFECT都幾補濕~Price not so sure but should be >$200, 佢d products 的mark 價都唔貴~


最後個支係lipgross#02色, 好靚係糖果色, 剔透個種而唔係mars個d實色款,only$89quality不俗



 


***d gifts係body lotion and 一set skin care 未用


3 則留言:

  1. thanks for sharing! bb cream好似好正 不過驚佢防唔到曬 好多都係防曬度數好高但其實係useless

    回覆刪除
  2. 其實如果係返坐office or室來活動多,呢隻係ok,但如果真的好易曬黑又好講求,咁就請一定要try la-roche posay 個支 Uvidea XL Daily UV Protection SPF50 PPD18 你會發現好少見到有防曬products上面會寫PPD18, 呢個係他們的雙重紫外線隔離系統當中加入專利成分 MexorylRSX 和 MexorylRXL,可提供高於 PA+++ 標準 2 倍以上的防護防曬能力,持久補濕~它是歐美認証NO.1的防曬, 而係日本都係頭3位~同埋佢重有埋防老化, BUT因為無色only can be base law. And the price is a little higher $280

    回覆刪除
  3. 個BB cream work ga. 我上個月去完法國, 塊面完全無黑到. 相反無擦body, 個手臂黑左好多.
    [版主回覆07/24/2009 11:23:00]我都覺得佢又平又好用~

    回覆刪除