2009年5月8日 星期五

好用的溫泉水~

十個有9個女仔都很注重保濕, 為了去迎合愛美女生無時無刻要保濕的需求,市面上出了很多唔同嘅保濕噴霧, 我呢d貪靚精僅係唔少得有支傍身la, 大大話話我記得嘅都試過7-8支唔同的保濕噴霧, 而經過我一論驗証後, 可以留低嘅就係以下兩款~兩款均是標榜溫泉水,極據舒緩效果, 適合敏感肌膚(連敏感肌都啱用,絛咩skin係唔啱用law), 而佢地唔知係咪個噴咀唔同比較其他brand嘅噴出來的水係你會feel到分子很細, 尤其係La Roche-Posay的細微到好似可以透入每個毛孔, 同埋市面有好多所為的保濕噴霧其實一d都唔保濕, 只不過係噴d水係皮膚的表面令你有濕潤的假象, 其實乾左短暫的效果消失之於還會令皮膚更乾而分泌更多的油分, 但呢兩隻都唔會law, 好好用,個人會prefer La Roche-Posay多d...but貴d law,我通常會buy細支, 一來方便可以攞出街, 二來俾錢時個心舒服d...haha


好似是$40...but我係member only$30something<$40 la



超推呢支, 細支好似是$60,真係好好用,補妝用一流!!!!!


不過雖然話呢豕支噴霧都好易吸收, 但唔建議由得佢自然係面到蒸發晒, 原理同你full paper mask 一樣~係佢重有微濕時唔好怕晒咁用紙輕所左去, 就可以keep住d水係你面上保濕的效果la~


1 則留言:

  1. 兩支邊支好用d ???thx!
    [版主回覆08/09/2010 09:35:00]咁就一定係la roche-posay好用d

    回覆刪除