2009年5月8日 星期五

卸妝編-for eyes

眼部卸好緊要, 因為對一個女性來講眼睛的保養好與壞會直接影響到你望上去的年齡級別~首先好的卸妝品要快(因為要塗塗抹抹多次會很傷眼皮容易起紋,又會甩眼睫毛),靚(要絕對乾淨,唔係會生眼瘡,黑眼圈),平(因為消耗量大,要濕滿化妝棉先ok wor)~以下係我用過而又記得名的products, 其實重有好多其他好用過一兩次覺得一般唔好用,掉左so forget the name lu~


1)一返到home我會先塗上右邊的kiss me卸妝液(masara 形),and them換衫ar 整嘢ar搞一輪之後....2)再用化妝棉濕滿左邊的l'oreal就可以好輕易抹去所有mascara(我用的全都是強勁出名waterproof的mascara,但用呢個組合都無難度)其實maybelline 個雙隻油水分離嘅remover同l'oreal呢隻都好似, 但都係個人覺得呢隻卸的較快, maybe 如果係用返maybelline自家的mascara咁配用maybelline個隻remover就好d law


其他用過而又記得嘅有下面的東東~


Skin Food Milk Shake Point Make-up Remover -易卸溫和, but用量大 好快用晒


也是很好用的~只不過l'oreal呢隻較襟用so now use it~


POINT MAKE-UP REMOVER
ok la~但要用頗多~


好好用,方便現成一塒塊浸滿卸妝液的化妝棉,but 就好似無液體狀咁抵用, 但就好易卸, 其實佢有好多隻色,我個人覺得黑色bottle比呢個好用d


同上面同一個brand, 但無想過轉左gel左會係咁唔好用,近乎無卸妝力,,,但基於買左唔好晒,我用左佢當化完妝用的抹手液,又都ok ga, 叫做唔好晒


 


沒有留言:

張貼留言