2009年5月31日 星期日

自然的diy雙眼皮~

大大話話我都有10多年的貼雙眼皮經驗,我未識化妝就已經開始貼雙眼皮,因為我小時候是一單一雙, 好似大小眼很不好看la~那就開始用那些很原始分好了大中小尺寸的膠貼痴(但那些其本上買什麼尺寸都是要自行修剪才可以貼得自然)就是這樣貼着成張, 至今已有一對雙眼皮, 但是經常會一邊深些, 又或是一邊出現3摺咁, 而且經常也不夠深, 特別眼頭位近乎是內雙的樣子, 所以去街街or要影相我都會貼膠貼, 昨天給我係colormix發現左下面的雙面膠貼(並實同erica之前介紹的有些相似, 但這款的形狀就幼細些, 似自己用3m膠紙修剪出來的樣子般)
 $68~(都小貴, but有成100條)




下面是用法step:



都幾易,你睇我第一次試用的效果都出得街,我想再貼多幾次都會熟練貼得再好d~

唔好意思無化妝都幾嚇人~

3 則留言:

  1. 貼得好靚,好自然~

    回覆刪除
  2. thx~其實第一次用,未算貼得好, 應該要將膠貼再貼前些, 那應該可以做到開眼頭般的效果,等我掌握到秘訣,我再post 出來~

    回覆刪除
  3. "唔好意思無化妝都幾嚇人"都唔係呀~~~你已經好過好多人啦!

    回覆刪除