2013年7月30日 星期二

pre-wedding 相

我幾時都話我d客對我真的幾好, 佢地真的當我係好朋友~~~收到相就send俾我做ref..你話幾貼心呢~

睇返尼輯相, 真的影得好靚啊~我仲記得新娘子d禮服係我有份一齊揀, 當時我同佢講去石澳影如果揀尼類飄逸的衫出嚟的效果會好好多, 好開心佢都好buy我的意見, 妝同頭也全交俾我負責^^
當 日拍攝真的好似明星拍攝咁, 就連路過的taxi大哥都停車拉低窗戶大讚新娘子好靚~~~而更令我估唔到的是這次的outjob為我帶來了一大群單眼皮的客人..hoho...點解? 事源新娘子本身是一雙標準單眼皮的美女, 所以我一post了好的妝相好, 大家都覺得我調的雙眼皮很自然, 所以竟然多了單眼皮的客人專登搵我..當然也多得新娘子有寫blog讚我啦~



忘了提下, 這輯靚相都係出自yproduction的出品, 而新娘子仲用了這輯相參加了比賽, 而且仲要是目前高分個幾位~~~希望佢中獎啦~
因 為婚展期間眼見好友yproduction出了很多好抵優惠, 我也係度幫他們宣傳下, 也會頂力support, 所以如果join佢地的拍攝package, 找我big date化妝是有優惠, 而找他們拍pre-wedding是已包我化妝+hair(其實是平過單獨找我化妝+hair至於一半的價錢)^^

沒有留言:

張貼留言