2013年7月30日 星期二

推介我這期發掘的好用美肌品~(食的用的都有~~~)

因為自己曾經爛過面, 所以我最介意的莫過是毛孔粗大, 搽的當然緊要, 不過年紀有返咁上下真的要內服去幫補下~~~幾經research同問下朋友食開的意見就入手左尼款, 尼間生產膠原蛋白的廠係全亞洲最大~~~加上咁多膠原蛋白的製品中粉狀是最易吸收的, 所以決定網上order~這家的online 購物超方便又有效率, 不但有sale網上即時回答所有問題又會因應你想改善的地方去建議你食邊款, 最重要係我今日order明天就送到~~~超開心~~~

首2個星期一日3包已吃掉一個半盒,今日突然發現自己出油果然少了,因為皮膚乾都是會出油的原因!一向懶補妝的我到下午必面泛油光,但這兩天發現油光消失了毛孔也好像小了點點(可能心理作用),但少了出油是真的




愛上每天吃這個骨膠原粉,因為太美味了


除 了食, 還推介這款深層清潔mask~一set3件~~~超乾淨!!!c走個mask時真的見到個mask痴住了很多粉刺, 個下個心真的好爽~~~而最最最正係個mask好快乾,c的時候又唔痛同埋好易c...因為之前我用過好多都乾淨的mask (例如kose個枝黑mask)好耐都唔乾透, 又難c, c時又痛...所以麻麻~~~~尼款完全唔會,而且又平~~~






請原諒我太懶,唯有copy返自己之前fb , weibo post過d相算了~不過真心用家介紹~~~

沒有留言:

張貼留言