2013年7月30日 星期二

大潭+中上環PRE-WEDDING~

這是第2次我收到客人 SENT回給我的相片, 老實平時OUTJOB都很忙, 完成造型後又不好意思阻延攝影師拍攝, 所以最多只可以遠距離偷拍, 自己本身用的相機已不是專業, 技術又更不好, 所以真的不太拍攝到相片== 所以如果客人可以SEND回相片給我真的好感激, 不過我都明白, 客人們如此多嘢搞, 隔左咁多個月又點會記得而且也沒有義務要SEND相給我~
所以突然係一個工作中的早上, 收到客人WHATAPPS我相片真的好興奮!!!原本這些相片只是攝影師SEND給好揀相用的初相而已未執好的, 不過佢都第一時間WHATAPPS我看~非常謝謝好記得我啊~

相片拍得好合乎新娘子本身的氣質啊~

此次拍攝我也很開心重遇我BIG DATE時的攝影師, 想不到事隔一年, 我們會有機會係合作伙伴啊~

沒有留言:

張貼留言