2013年7月30日 星期二

石澳pre-wedding+靚靚新娘子

有時我有些單眼皮的客人問我, 單眼皮是否一家要smoky eye要濃妝?其實不一定的, 就好似我星期六的這位準新娘, 她是典型的亞洲單眼皮女生, 但我覺得她整個樣子都很young 好sweet, 完全唔襯濃妝, 而且也不襯她精心挑選的希臘女feel的裙子(這條是我們一起選的, 我自己也很喜歡), 所以我幫好弄了自然的娃娃大眼妝, 效果很自然, 非常美麗而且很吸晴啊~



多謝客人無私的給我她的妝前照^^其實我幾乎單單job都要痴雙眼皮但都沒有拍妝前的~ 不過我真心覺得我的客人原本的單眼皮也很美, 因為她的臉型其他5官都好美~




為了配合她的女神造型, 特別set了個歐美feel的髮型, 看似鬆鬆的自然點, 太多嘢係頭度就會失去原有的氣質味道~


我個人覺得弄雙眼皮最重要是要自然不要穿崩, 睇下無論匠一個角度都是這麼自然好看~




當日由出發到拍攝不停有路人大讚新妝好靚女~ 連taxi 司機都停車讚完再開車@@..就連我workshop樓下reception見慣新娘子的看更都讚, 可見新娘真的靚爆鏡, 所以又一証明誇張的妝髮未必是最好, 有時清雅的妝容更令人動心

 


當日看勻成個石澳, 我夠膽講句我pair客人是最靚仔靚女~連我都好期待攝影師d相, 偷望了幾張..靚到呢!!!!!
 


我真的覺得好某些角度是像angelababy, 可能因為她的雙眼皮也周是開眼頭的那種~

沒有留言:

張貼留言