2013年7月30日 星期二

大潭pre-wedding, 仲有得意狗狗一隻~

昨天又去大潭pre-wedding, 個水霸又係無水><..不過唔緊要, 天氣好舒服~

今次我的客人係位眼大大的新娘子, 我幫佢調整左內雙眼皮變返雙眼皮後,眼仔更大!!!因為新娘子食緊藥, 令d皮膚無晒抗體, 所以都好紅下, 不過我幫佢用左d抗紅的product打左個底, 所以都遮得幾好,而且仲全程都無融過妝tim~
 

新娘子都無咩特別要求, 只係要求我唔好梳晒d頭髮上去, 因為佢條頸好幼又好長, 怕唔好睇~ok,無問題~


佢地仲帶埋隻好可愛的狗狗一齊影tim~ 我一路湊住佢一路偷影相咖~



我專程都幫手湊住佢, 仲不停手喂佢食嘢, 佢又秒殺d乾糧...haha..俾我湊多幾次就變肥仔啦~

尼位新娘子仲好大機會會成為我big date的客人,不過佢需要d時間處理佢之前book左的mua事宜~多謝你對我的信任啊~仲話會再帶狗我玩~好開心, 因為我其實好想養貓狗...不過我在家的時間太少了, 加上家中有一名大少..更加唔養得><


係攝影師個度偷的相~真係好快就有相睇~

沒有留言:

張貼留言