2013年7月30日 星期二

大雨pre-wedding at摩星嶺

剛過去的星期六天氣真的變幻莫測啊, 時而大雨時而天晴, 仲要係落得幾密下, 但我們成隊PRE-WEDDING TEAM無懼風雨, 仲要上山影相TIM~每單JOB我都會次前要新娘子SEND定相我望下夾造型, 無論佢係BOOK我影一景定3景. 當我一收今次的新娘子的相片時就已覺得佢好啱SWEETD的造型, 當我SUGGEST D造型俾好過目時, 她就已經好喜歡, GOOD我們一拍即合啊~俾D我影的花絮大家睇吧~自從我有相機後, OUTJOB有時間我都會拍照了~
 


因為我說用鮮花較好, 但我太早開始化妝了, 沒時間準備, 多得打燈師幫我們買來~我們可能沒有出名的大團隊那麼有規模, 但我們勝在有HEART有溫情, 大家都肯做夕不怕蝕底, 我覺得這樣工作才會快樂, 客人們也可以影得開心~



下面尼張係新娘子WHATAPPS我她用手機影的. 也很不俗吧~證明我無執過相啊~



因為真的太大雨我們在小亭中避雨, 也不閒着, 利用小道具影下大頭, 咁我又影下SNAP啦, 俾新娘子發現做鬼臉...但都係一個靚鬼臉LAW



之後雨勢一發不可收拾, 又要勁大風, 吹到個頭髮都直晒, 於是不要浪費我用埋打燈師買個枝超大牡丹將D頭髮扎起佢~




大家贂唔到咋, 其實係超大雨咖



係尼個時候又突然停雨, 仲見到RAINBOW TIM



立即埋位影相~


到最後新郎哥都唔執輸, 亮出了他準備的即影即有~拍了相片留念, 可惜較了閃燈, D色弱左,唔係應該好靚下~



由於不停落雨, 我們OT到好晏, 其實大家都好攰, 但攝影師想客人們開心D, 都在夜深執好幾張相俾大家先睹為快..過下隱先, 尼個亦係我咁鐘意PART佢地的原因, 因為怏有相側...HAHA

尼張相係見到新郎個部即影即有突然諗到的韓式IDEA~


D波波我有份吹咖~其實我成日都有份吹波咖~

雖然落雨, 但也可以利用雨水做剪影效果, 唔好浪費天然道具嘛~


剎那的日光啊


尼張叫做風雨同路~

沒有留言:

張貼留言