2011年1月24日 星期一

很水嫩的粉底尤如second skin

最愛試粉底的我, 今次我又試用新粉底了~老實講, 我個人對底妝不嬲都有點以價取人, 所以都頗肯洗錢買些貴價粉底!!!但經過今次的試用, 我發現原來百零蚊的粉底甚至比五佰幾蚊的粉底還要好用呢!!果然天然嘢同我係好夾咖, 我今次試用的就係bourjois最新引進的果療精美亮膚啫喱的底妝系列


我用緊的果療水亮粉或係53號色~非常自然的中間色, 當中的鮮果配方(荔枝, 杞子果, 石榴)可以瞬間活化肌膚加強肌膚的光感度, 提升亮澤色調, 持久度達16小時, 而1不得不提, 它超好推, 很貼面, 就算無搽base都不會乾!!!十分喜歡^^


而黑脈圈就用左果療水亮修正液的51號色, 一個比較明亮的色tone,質地完全不厚重, 而且頗保濕, 不會起乾紋,而且當中的覆盆子成份係有加速細胞組織循環, 而水果成份係更有效清除暗啞, 使肌膚剔透有光澤


因為它整體的效果用來都好水潤透亮, 我唔想浪費它好膚質的妝感, 所以我係用loose power前輕印上cream狀粉底, 營造自然的紅潤感



最後當然要定妝啦, 佢尼個創新的加強版果療礦物碎粉,將礦物粉末和果療成份互常結合出來的效果很具有健康膚色, 其實你都可以睇到佢d粉帶少少紅, 不過上面係很自然均勻的啞光效果!!同埋礦物粉最大的好處, 眾所周知不會阻塞毛孔!!!


不過有個小tips, 就係凡上礦物粉, 都係要用d挺身少少的掃, 打圈咁上面先會均勻自然!當然又唔洗專登買支新掃, 你只要用手指搽落d扼實個大碎粉掃頭2/3個位, d毛就自然會挺身d, 好易平均依附上面~


,


咁自然的妝感, 真係好似第2層皮膚咁, 完全唔覺厚, 但皮膚看上去卻是美美的!非常襯個nude妝, 好多人覺得nude妝眼影是沒有色的 ,其實最自然的nude妝, 眼影加少少橙色+啡色, 影相係最自然咖

~



如果有睇開我個blog, 我之前被稱讚皮膚好的濃妝的底妝亦都係用左尼set嘢化咖



愛美的大家都應該知道水果之所以有護膚功效, 莫過於它有大量維生素同具有抗氧化作用!!!所以尼set產品已經過100個消費者測試, 使用4週, 可增加69%以上的肌膚光彩度!!!!


係唔係好正呢, 化妝品上面竟然好似護膚品咁!!!有無咁神奇, 我就未確定, 不竟我只用了一週,, 不過可以肯定, 它上面的感覺係好舒服, 而且沒有生奇怪東西啊~所以它自然又被我放入outjob的化妝品箱內~


沒有留言:

張貼留言