2011年1月2日 星期日

元旦整形記錄

話說難得的2日假期, 我都用勤勞的理知戰勝左條懶根冒着寒冷零晨5點去outjobs~不過都托賴尼兩日的outjob亦為我帶來更多的jobs..果然勤力的付出係有收穫的^^....不過放假又點可以剩工作..今時今日的女性當時要事業愛情並重!!!..不過零晨出job的我, 通常為了9秒9出門..都好求其同殘下的如下圖...=_="""



尼個殘look又點可以係直踩去dating 呢~..就等我同大家sharing我的整形(轉妝)日記...............因為已經有個基本底, 所以都好快只需20mins~



尼堆就係我用作快速轉妝的架生~我仲試埋剛幫朋友訂眼睫毛時自己又新買的913假9 ..for wedding very good!如果大家想買for影pre-wedding尼款唔錯咖, 自然得嚟眼晴又會好公仔^^其實如果已經有好濃密明顯的眼睫毛, 只要加強返條eyeliner, 眼影真係唔洗搽到離十尺都明顯見到的色塊, 當你打開日本雜誌見到位位日模那素淨的眼妝就知眼影不是明顯"出色"而係用作增加你眼部的輪廓令它更sharp醒^^啊....!差d唔記得左..除左假9,仲有一樣可以令眼睛變大的方法, 就是痴雙眼皮腸紙, 我今次都有痴, 不過我想同大家講, 痴膠紙的袐訣係千萬不要貪心, 諗住痴得越高越雙對眼就越大..其實唔係law...要睇返自己個眼影, 如果痴得太雙反而會令眼皮好厚墜住落嚟, 令雙眼好無精神, 咁你只不過係令個眼皮加厚, 但雙眼係唔會變大, 而我自己本身係有雙眼皮, 但前段幾乎不見, 而且如果加左咁勁的假9 會幾乎遮晒個雙眼皮, 所以我就只剪2/3長前闊後尖的膠帶集中痴眼前面,咁就會好d..哈維我仲記得上次去影pre-wedding, 個化妝師仲讚我自己痴雙眼皮痴得好好, 不過自己痴係易d嘅~



順俟show下我個diy改建的架生袋, 尼款袋有個好大的問題就係無冚, 所以如非直立咁擺放個袋, 就一定會漏晒d掃出嚟, 好叉煩!!於是我就自行係公司拎埋布加粒鈕就自行改裝!咁就非常好用啦~


越看越喜歡新染的髮色, 隨便簡簡單單弄也可以~


個樣整完形,咁就緊係唔少得裝身啦, 無奶油仲着住晨早個套outjob衫咖~...不過我發現好多衫原來無洗...點算@o@!?..唯有摷舊衫...呵!隨手執到件(因為趕時間, 懶摷@<)...不過都真係好耐歷史,我都唔記得有尼件嘢~...but舊唔緊要, 只要mix & match, 亦可以ok~



加返條今季必備的毛毛領, 咁簡單麥又一個新look law~


好出發啦~^^


 


嘩...!做麥咁開心~



呵呵..原來收到份bling bling 禮物~


新的 一年, 果然每一日都係新開始, 有無數嘅事情等着我們~當中是好是壞主導權始終在你我雙手,,,希望係尼一年, 大家都開開心心...理想達到~




3 則留言:

  1. 呢款睫毛平日用誇張嗎..?
    [版主回覆01/05/2011 10:00:00]咁要視乎返你本身對眼大唔大, 如果都唔太細, 尼款平日用都ok咖~

    回覆刪除
  2. 是什麼品牌型號呢..?thx
    [版主回覆01/05/2011 23:02:00]它沒有名字的, 但是賣台灣睫毛的地方都有, 型號是913

    回覆刪除
  3. 你好, 我想問你係用邊一隻粉底架, 唔知why我用親都唔貼同埋浮,
    [版主回覆05/16/2011 12:18:00]浮粉好多時係個BASE唔夠保濕,  我有好多隻粉底咖, 上面好似係用左SHU ,佢都幾對透, OUTJOB好多時都係用佢~

    回覆刪除