2011年1月23日 星期日

暗粒黑頭大掃除升級+新玩具玩妝

我的十大煩惱事, 暗粒一定佔一席位!我跟它的搏鬥血淚史可真不能盡錄!暗粒的透因在於角質層過厚,令毛孔堵塞而形成, 可是不知大家會否和我一樣已經很注重清潔, 也有定期做深層清潔, 但是黑頭粉刺仍是生的旺盛!所以搽幾多嘢, 皮膚都係缺水, 上粉都係唔貼呢?咁就要睇落去啦...


今次有幸出席clinique turnaround工作坊 又長進了不少護膚的知識



因為係晚上時份, 大會很貼心地準備食物~



令我更加明白到原來隨住年紀增長, 肌膚細胞分裂更生速度減慢, 所以角質屠的堆積快過我們皮膚的自我更生速度, 以至日常的護膚品也不能滲透肌膚, 日漸也變成角質層的一分子!就好似尼幅圖咁充滿角質層的表面是不平滑的, 但經過大掃除後, 外來的營養可以迅速滲透, 修復皮層~



原理如同用膠紙痴皮膚的小實驗, 當撕走膠紙時, 你會發現被貼的皮膚會比3白滑, 咁係因為膠紙痴走了皮膚上的角質層



大掃除當然唔少得深層清潔mask, 即場試了 Turnaround instant facial以高效更生成份配合圓珠磨砂粒子持續清理皮層,輕柔退走表皮角質,每星期使用2-3次,每次只需5分鐘,即可快速掃走暗啞;此外,透過專利註冊科技,更有效促進新陳代謝程序使肌膚看來更剔透明亮,膚色更自然均勻。其性質溫和,可每周使用,適合所有肌膚類型。



教完護膚, 仲有彩妝示範, 如何5mins化個靚妝出街~我對佢d化妝品都幾有興趣啊~



同場仲識到新朋友仔, 後生真係唔同d, 個個皮膚都好到爆, 羨慕!!!


深層清潔又不能日日做, 但皮膚更生又不夠快, 所以暗粒粉刺才會生生不息!!!要更治的方法, 只有一個就係要加快皮膚的更生!!!今次Clinique turnaround Concentrate Visible Skin Renewer就係針對到尼點啦!!!


蘊含多種高效能清理皮層成份,能促進肌膚進行不同層次的更生程序,加速新嫩細胞浮現,將煥膚技術由皮膚科醫生診所帶入您家中,使肌膚的內在光芒從容散發,達致前所未有的柔滑效果。


我親身試用了一星期令我最滿意的是它沒有像其他標榜有活膚攻生功能的產咕般, 會令底層的暗粒迫晒上面, 它真的令皮膚的表面光滑了許多, 原本毛孔較粗大, 有紅印的地方也平滑消退了不!! 平滑了的皮膚連上粉都貼d


除了可以試用到咁啱用的產品, 好開心我的化妝品中又有一些新玩具的加入!! clinique新出的mascara, 盒刷頭個支係專for下眼睫毛, 一用之下, 佢可以榮登成為我用過最好用的mascara, 基本上正常個支mascara因為佢個頭好修長, 已經非常好刷, 即使掃下眼睫毛, 我自己用都非常易掃出纖長睫毛, 不過果支短刷頭的真的更能刷出新記錄, 超易handle, 我已經將佢放左去我outjob用的化妝箱內, 等下次幫客人刷出迷人的下眼睫毛先



另1又試用左eyeliner 同新出滋潤亮彩唇膏筆
支eyeliner都幾好畫, 可以blend開但卻不易溶. 非常不俗



好得意的蠟筆形包裝,其色澤與內裡的唇膏筆一致。今季gloss已out, 唇膏is back, 軟膏狀的質感帶來持久色澤,但唔會好似gloss咁令, 好啱今竽個trend, 都幾持久滋潤保濕, 而顏色的選擇都幾大路易襯!而且佢係唔洗刨咖, 同一般唇膏一樣擰個底就ok~


就係咁我發現原來clinique除左skincare好用. d化1妝品都好用. 於是我用左尼幾款新玩具化左個妝呢~



1 則留言:

  1. 可否教化你個眼妝...靚..
    [版主回覆01/24/2011 10:01:00]好啊~不過唔知係唔係尼期愛追韓劇, 化完個妝有d韓味..haha

    回覆刪除