2011年1月5日 星期三

CONFIRM嫁衣

哈哈....又放多舊大石..連嫁衣都CONFIRM埋!


就係MEE-WEDDING  我其實之前SEARCH又只睇中左尼間, 於是第一間就去左尼度睇, 果然BINGO左, 雖然我無上一試上身, 因為太凍了, 而且仲有成7個月試麥鬼啊...試完都實轉啦!總之我望到係我喜歡的類型, 而且價錢OK啦, 咁就得咖啦~我本人較喜歡D優雅清麗點的款式, 總之不要釘滿珠片好像登台樣子就OK的了~


下面就是我在MEE的BLOG度COPY過來她定的禮服款式, 是我杯茶呢~而且仲有埋褂, 唔洗我又分開租...GOOD GOOD GOOD!



大少因為全部禮服都要訂造, 所以我可以將他的衫換褂了, 不知我穿潮褂可好看?事關我頸短><




因為好的價錢不貴, 所以我也沒有考慮就BOOK了最費的套餐, 佐事後才想起, 因為我晚上註冊, 那麼連婚紗, 我不就是有4套衫了嗎>太多了, 都實說一場婚宴, 令你最美的造型往往就是2-3個, 如其為了去換另一件衫而要改造型, 不如保留那個美美的造型久一點時間令攝影師可以拍多些照片~..希望MEE可以給我補一點錢將一件晚裝換2件媽媽衫吧~


沒有留言:

張貼留言