2011年1月7日 星期五

Confirm photographer

眾裏尋他..兜兜轉轉始終都係confirm左我第一個搵的攝影師, 其實係我同我好友講要結婚, 佢就2話不說介紹左他俾我, 當時他報個價俾我都唔算貴..不過我個婚禮實在係有太多錢要洗, 都係想再平d..卞曷遲遲未confirm想再看看租嫁衣那裏的攝影可ok, 如果ok的話可以一條龍搞掂...不過睇完!我真心覺得真係每一間店都是有它的一項專長,所以攝影都是找回做攝影的好了, 而且我也真的很喜歡阿lun拍的wedding, 所以最後都係confirm佢, 不過都好彩, 原來他已經加了價, 但因為我是熟人介紹, 他quote返上年給我的價錢, 再送我 same day edit slideshow ^^


除此, 我不想再找回禮禮物和處理婚後晒相的問題, 因為要我再送返相俾賓客就已經係一件超困難的事...我本身年中無休的要工作,!!於是我又join左埋阿lun個即日晒相服務, 即日派相俾賓客當回禮禮身, 起碼大家唔會掉左自己張相掛~不過為左慳$1000大元, 我決定自己prepare d thank you嚟裝相...哈..其實我只係諗住問大舞台拎多3佰張帖封嚟做裝相算啦^^


我就係join左佢啦


Lun Tang
www.luntangphoto.com


沒有留言:

張貼留言