2011年2月8日 星期二

真的很肥, 要減減先得><

其實繼之前個輯pre-wedding拍攝完見到自己肥到想撕爛晒d相時, 就覺得自己真係漲爆到迫爆底線, 係時候要搞搞佢..於是就試下食代餐, 不過我過往的代餐經驗幾乎都時really bad的..次次的結果都係開完食左食左一包之後就擺到過期, 然後垃圾桶去也....很多brands都試過orbis, 日本藥房買過很多款....唔知點解款款都難飲都飽..咁難食點減啊...所以今次我專登托朋友係台灣買左款出名好味道的代餐嚟試~


我就係睇完尼條片就想敗回家啦


http://www.youtube.com/watch?v=HGMP5elckLs



樣樣都不過100大卡, 味道仲要真係完成不覺減肥嘢!!!試問點搵~


老實講起初沖出嚟, 就呁望真係唔多覺會飽, 而且開頭飲仲要鬼咁好飲..好似唔夠飲wor..但原來裏面添加左藤黃果成份, 係會令人壞飲壞飽, 仲要係持續個隻....所以最後飲晒係好飽咖.....


雖然好飽, 但又貪新鮮想試下d新嘢, 所以又開飽美窈餅try下...ok wor..係無咩牛油味..對我嚟講ok啊, 因為我都唔多好牛油...而且小小的餅乾中竟然有膠原蛋白, 完全減低我食零食的罪惡感!!!


其實尼款代餐係台灣屈臣士賣得好平咖咋, 全部都不過幾十至百頭~


但hk都有代理賣緊, 當然貴少少, 不過都同自己係台灣郵寄回港差不多~


而我自己覺得開始食都係買最多口脾話好食同飽的栗米味最為穩陣~


不過我本人唔鍾意限死晒自己的食量同餐單..因為物極必反..超有壓力越想食..所以我並不是日日都食..只可能有時太夜或代替其中一餐罷了...咁樣我會覺得對得起自己之餘又不會太刻簿辛苦工作的自己啦~


希望新的一年自己可以瘦返dd啦~


1 則留言:

  1. 我都好肥呀... 唔想食代餐呀... 又唔想做exercise ..好慘呀
    大家一齊加油呀...
    [版主回覆02/11/2011 15:45:00]我都唔like食代餐咖, 不過聽聞佢幾好飲, 而且我因為怕肥已經銖多年食西餐只飲紅湯唔飲白湯, 但其實我好鍾意飲忌廉湯, 尼款有啊而且真係好似餐廳煲個d, 又可以減肥, 實在唔錯

    回覆刪除