2011年2月23日 星期三

試用最新的美白防晒隔離~

總於可以攝些時間出下文了, 其實已經積了一些時間, 但奈何遲遲未能打字!!!其實我仲尼排買左好多東西又試左好多好嘢, 真係有好多好康想同大家分享!希望唔會積到變晒超舊文先出~ 率先要同大家介紹我近日試過幾work的美白product, 其實上月開始我已經試緊幾款美白產品, 暫時目前我個人覺得幾work的就係clinique的derma white 系列啦~因為我本身的色數不均大多嚟自生生不息的粒粒印, 所以真係要一些針對性的特別處方的美白先可以係我臉上特別見效~


今次的美白的體驗我好彩地出席左佢地的workshop,


加深左對佢哋尼美白系列的認知同"信心", 因為我尼d易生粒粒的人要美白其實係有一定風險, 但一得知佢地尼個可以媲美皮膚科醫生專用配方, 原來係可以明顯修復皮膚昔日受損的烙印時, 暗瘡皮膚都適用, 我就已經好想即刻用!!!


因為我繼返左幾轉大陸之後又爆生粒粒, 好多印啊...所以尼排我真係試左好多急救方法啊~下次逐一同大家再分享! 好講返clinique, 尼SET就係我今次試用的美白系列啦~



 


佢尼款咁強的derma white clinical brightening essence 相信好多靚女們都已經受惠過, 我都比較遲今年先試用, 用了幾天已經愛上, 因為真係睇到受損的皮膚在修復而且紅印變淡~


尼個係我用左一星期的效果~



尼個係佢地試用左12個星期的測試結果



不過今年佢加在價啦!成$700一支但就多左20ml即totally 50ml~ 另外估唔到原來佢個洗面皂同亮膚水又幾好用wor, 我承認我對艾白product原本係有d偏見, 因為之前試過一d美白成份的產品我尼d易生粒粒的人用真係越用越差...但尼2款產品用完卻比一般美白產品來得清爽, 同埋你會feel到成塊面真係乾淨不少~


太心急用了, 用左幾日先記得要影相



大家請對照返舊乾淨的棉花, 就會發現佢的清潔效果真係唔錯




而今次的clinique derma white仲有個最新成員, 就係美白最不可少的防晒隔離霜 derma white city block anti-pollution spf40/PA++


+


 


唔講你唔知原來經驗詳細的調查統計所得空氣污染係會導致色斑形成,


 


而尼款隔離霜可以為肌膚築起對抗有害污染物的防護罩住而且不含油分的全新配方, 質地很輕盈透氣. 同時又佝有高效亮肌成份及clinique最高紫外線UVA/UVB防晒保護, 而且有少少膚色, 用作妝前打底或單搽其實都好OK~坦白我本身好少另外再搽防晒, 因為以前第一次爛面時就係真為用左防晒太焗身而惡化, 所以一直頗抗拒仲要成SPF40咁高, 但估唔到超透薄, 係完全唔似防晒的質地好清爽, 同埋我鍾意佢有淡涼的膚色, 我現在唔想皮膚咁傷通常都只搽佢再ON TOP重點加些遮瑕, 掃下胭脂畫條眼線就返工啦~



感覺自己塊面好似無咁大負擔, 尤其我前日第一次嘗試打LASER, 要很注重防晒, 我每天都用它呢~不過有個建議, 最好不要預先唧出點晒全面, 反而係搽完一面先再唧出另一面的份量去搽會好D, 因為佢較清爽, 最好快推會效果好些~


哈~好多人話我好少自己示範小店中的衫, 其實我私下好撐自己賣D衫咖, 尼期成日都穿的大愛衫,着親都俾客話我瘦, 其實好鬼肥>< 因為家中無大鏡, 係LIFT影有點黑呢~



 


 


2 則留言:

  1. 好白淨呀...
    [版主回覆02/25/2011 20:27:00]我覺得佢個防晒幾好用, 幾啱我尼d又懶但又唔可以素顏見人的人..haha

    回覆刪除
  2. 下個禮拜去試下先~

    回覆刪除