2011年2月27日 星期日

第一次打laser, 竟然一次已經見效~

因為化妝很多時接觸的新娘子, 都發現她們可以係big date前皮膚突然變得平滑無瑕的細問之下原來大多是去了做laser, 所以一直不能完全更治爛面的我很想也去試做laser, 看看可會令自己的皮膚變返昔日光滑~不過要知道坊間太多選擇了, 而打laser實在也是一項不便宜的投資啦, 所以建議大家也不妨趁有優惠試做價的時候去探一探虛實和當中的服務態度~而今次我就親臨位置銅鑼灣世貿中心的 Per face medic spa 試做了激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理療程^^ 整個過程都比我預期好很多, 雖然我本身係第一次打laser, 但我也接觸過很多專業醫學美容院同埋亦試過很多美容的service, 但她們的服務態度真的很一流, 效果當然也很令我喜出望外,是我第一次做完一個facial會很想做第2次的慾望~真心share我的試用後感俾大家~


一入到去店內, 裝潢專業中但帶出浪費悠閒的感覺~而且不時有人幫你補添花茶~


除了舒適完善的treatment room, 仲有泰式按摩房, 同好pro的化妝間方便客人完全treatment後梳洗見人



首先負責幫我做treatment的美客顧問先帶去去做了一個超詳細的皮膚分析, 就係用尼部外型好似太空裝置的機做分析啦~ 佢其實係好先進的分析儀Bomtech, 1200萬象數, 80倍放大肌膚照片, 肌膚狀況清楚顯示複合式掃瞄, uv紫外光, 偏光鏡, 3D立體測量(尼個係目前唯一可進行全面檢測皮膚粗糙度之分析儀)



結果就係..唉..我真係要好好keep下d皮膚啦..又有細紋, 又有色斑, 膚色不均勻...真係老了...><


尼部就係今次我試做的laser機, 高光速到達皮膚表面, 加速表皮細胞的新陳代謝, 去除角質~熱能深入穿透皮膚底層, 以極速光頻擊碎黑色素, 刺激膠原蛋白再生, 肌膚進入重新修復程序~佢有個吹凍風裝置, 一路打時一路就會吹住住cool down laser打落皮膚上的刺激, 其實我本身係怕疼的人, 不過都接受到成個過程~其實laser打落皮膚的感覺就好似用橡根好短距咁彈落皮膚度, 所以唔算好疼~



全程仲要用著名醫學品牌skinCeuticals~由卸妝去到按摩的skincare都係用佢, 不得不提她們的美容師手勢真係好好, 卸妝做得一絲不苛, 完全乾淨(好難得咖, 一個facial要做得, 絕對乾淨的皮膚態係好重要, 不過講真我好少遇到卸妝真係卸得絕對乾淨的美容院啊~), 而佢而為了舒緩打完laser的面, 美容師仲用左一套好relax的按摩手法幫我按摩面部, 最後搽上她家很出名的b5 再加上佢個補濕mask final on top加埋含有薄荷成分的模, 成個過程就完啦~



其實一打完, 個分別都幾明顯, 就睇個額頭, 打完即時變白左好多(以下的相係打前打後的即時拍攝)



始終laser都係比較刺激, 所以打完會出一d好似小蚊爛的物體, 不過基本上敷完個凍mask已經清左大部份, 不過美容師都俾左個消炎膏我搽係d紅位, 確係搽完就唔痕而且過左一晚就已經唔洗再搽



打前成面都係荳印



過左一晚d蚊爛消左, 竟然連d印都淡左勁多law



跟住我好聽話咁只搽保濕嘢, 每日都搽防晒~過左4d皮膚真係平滑左, 唔係我自己講, 連我個partner都話我皮膚好左, 仲要我帶佢上去試做, 於是我已經決定左今個月再用埋佢現在個coupon可以以優惠價再試打一次....打一次就已經咁見效, 我相信打多2, 應該都好返好多啩~



各位如果都想好似我咁想試下laser的威力, 都可以click去佢哋下面條link, 現在佢地有個special offer好抵試: 現可$480(原價$2680)獨家體驗「激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理」一次,完成療程後可全數$480換購SkinCeuticals正價產品。


http://www.perface.com.hk/form/s3.php


大家唔好錯過啦~我已經決定左會再去打一次啦~希望我的皮膚今次可以完全更治晒啦~


沒有留言:

張貼留言