2011年2月25日 星期五

去黃保濕之選~

  23 月冬天的尾聲又係美白迎夏日的時間, 還記得上年試過咁多款美白精華, 其中效果最突出令我最大愛的就係estee lauder cyber white exadvanced performance brightening essence , 佢令我滿面的粒粒印去得7788~

詳情請click入之前的分享


http://hk.myblog.yahoo.com/chloe_skk/article?mid=1043


所以今次收到estee lauder最新的CyberWhite Brilliant Cells Essence 好期待呢~



剛收到時乍看來同上一款很似, 細看原來是較淺的珍珠粉藍色樽身~



舊年的配分係針對對抗隱藏於肌膚裡面但肉眼睇唔到既斑點、毛孔裡面既黑色素、因年紀漸長而增多既斑點、同埋因炎症刺激肌膚而成既斑點~而今次的最新配分就是針對缺乏水分、膚質粗糙、膠原蛋白組織紊亂及微循環欠佳等四大問題,研製出全能細胞亮白激活科技,以高密集淡斑技術,改善斑印問題,更可一次過去黃、保濕、透明感及改善膚質~連續試用了7日的用後感是




皮膚水潤飽滿和透亮!我的整體面色也好像明亮白淨了一點, 皮膚好像沒有那麼黃,事關很久前我買了一款bb cream稍嫌白了點不合用, 但現在上面卻好像ok~


不過美白始終不是7天內的事情, 還要持續用下去才見真章呢~




1 則留言:

  1. 乜你依家咁好,咁多美容PR 爭住比嘢你試!!??  我都好想有呢D機會  講真,你覺得estee lauder, clinique or 其他牌子有用啲?
    [版主回覆03/10/2011 09:46:00]邊有爭住咁誇張 ..如果你問我最喜歡的美白係上一季的setee lauder因為真係去印去得好切底, 第2就係clinique(因為有係啱d易生粒粒的人)..但我記得你好似皮膚幾好又無咩所無咩斑, 咁可能反而新的estee lauder 啱你啊!老實講佢就咁多支美白當中最保濕, 同埋佢主打係均勻成個toner去黃, 我本身唔算黃係多印咋..所以都係鍾意佢上季version

    回覆刪除