2011年3月1日 星期二

不停地買買買, 又發現好用嘢~

雖然不時也有護膚品公司pr 給我試用, 但我還是很喜歡買護膚品, 試新嘢~ 如果有睇開我blog的人都應該記得我之前介紹過一次又平又好好用的toner~


詳情重溫, 可click下址


http://hk.myblog.yahoo.com/chloe_skk/article?mid=2756


但奈何平靚正的嘢都係遭逢無得賣的命運, 我已經和它外國總經銷商問過, 原來因為負責香港的代理商工作人員無做,無人follow,所以收返hk的代理!!咁都得!!!於是我又要再尋找代替品~不過老實講要找一百蚊以下又好用的toner都真係幾難~我對toner有好高要求咖, 因為我塊面易生暗粒粉刺, 所以佢一定要性質溫和又有清潔作用, 哈!竟然係新年個陣去做facial搵到隻相當不俗的toner(無錯尼篇文係儲左成2個月都未出, 哈維咁代表我真係好認真咁試清楚咖), 而且比起我之前介紹個支, 仲天加保濕好多, 而且最重要佢有消炎鎮靜功能啊, 尤其當你唧完粒粒, 針清完敷, 好爽!!!而且傷口好得好快!所以佢用途除左抹嚟當清潔之外, 濕敷效果都好好! 係新年個後期間我上大陸上得密左, 勁爆粒粒, 又忍唔到手唧到爛面, 都係用佢!


佢只可以係oasis的美容院有售咖咋! 我發現佢的原因都係我上去做facial, 個美容師話我超夕間粒,係咁幫我針清!之前話太多傷口就幫我敷左尼個, 咁一做完我真係覺得無咁紅, d傷口又可以平返d, 所以就買啦, 點知佢竟然話一日已經賣左60支,斷貨!!!於是我訂啦, 又好彩地做緊新年promote(oasis成日都有d promoto)就買2送一咁$120一支, 咁我又覺得ok wor, 加上如果有留意盟美容的人相信對co2 mask唔會陌生啦, 佢係超往牌mask, 去美容院剩敷一個mask最平都要三佰幾, 如果做完mts個d一定要敷的mask, 而尼支toner就係同co2 mask同廠的~


就係咁我等左半個月先到手, 不過都係2個月次前的事啦~



俾大家睇下之前的爛面至今日的狀況, 真係急救左好多方法咖一雖然近排有做過一次laser確是幫了不少, 不過一次的treatment係要配合每日的護膚先可以咁快見效啦~


而且做先laser, 個美容師交帶過一家唔可以用刺激嘢, 於是我都係晚晚敷尼款toner, 所以尼個亦可能係我點解咁快退紅同埋無出敏感的原因~



我自己最鍾意濕敷~老實又唔係好貴, 對自己好d啦~


敗完一樣又一樣~ smashbox係hk結業, 我當然唔會錯過啦, 我陪我老死去掃貨, 不過我好有自制力唔係買咁多~ 我老死係一位好犀利的化妝師, 對化妝真係好有研究, 同佢去買化妝品, 必屬佳品, 於於是我跟佢買左佢個礦少碎粉, 基本上係無咩色, 不過帶光澤感, 最啱上完底妝之後final再輕掃一層尼隻粉, 就成面都會呈現自然光澤的好膚質感~雖然貴貴地, 不過試想下, 客人把重要的日子交給你, 一定要盡力把她變美美的, 所以買買買~ 然後買滿$500又送一粒自選e/s, smashbox d嘢其實除左lipgross唔係太好之外(好臭)其他都相當唔錯, d係抄襲品所不能比的


之後我老死又介紹我去買無印的2款唔令的胭脂, 佢話次次幫客用親d客都大讚靚~咁筍我緊係唔錯過啦~又去買買買~老實講如果唔係好似佢咁專業的人介紹就咁睇我唔會買, 因為就咁睇佢新的時候表面粉質好粗糙的樣子, 但原來一開左嚟掃兩下掃坎面個層, 就無左粗糙感, 而且個色水真係幾自然同少嫩~而且最緊要係好抵law, 才百零蚊就有2個胭脂wor~



3 則留言:

  1. 等我番到泥又買先~
    [版主回覆03/09/2011 10:02:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 初次到訪,得閒上來你度坐下應該會洗多好多錢
    [版主回覆03/09/2011 10:03:00]WELLCOME~ HAHA...應該唔會嘅

    回覆刪除
  3. 依家仲有冇呢個promotion ar? 同埋幾多ml一支呢? thanks^^
    [版主回覆03/21/2011 10:06:00]應該仲有尼個優惠, 不過好多BLOGGERS打左問都無晒貨, 要WAIT, 所以最好你都係打去問下~
    http://www.oasisbeauty.com.hk/main.asp?n_title=contactus03
    好似120ML..我無留意啊,因為支嘢係屋企啊~

    回覆刪除