2011年3月22日 星期二

既夢幻又甜蜜的open day+snapshot~

一提起Juicy Couture, 大家一定會想起她家那瘋魔全球的絲絨運動套裝吧!就連不好運動服的我也不禁對穿上她的女孩子們進行注目禮~我本身對尼個活潑, 創意洋溢, 嫵媚又帶點狂的美式品牌其實都不算很了解, 所以今次能夠應邀出席19/3 Juicy Couture在銅鑼灣sogo的店開幕活動, 令我深深體驗到她那夢幻般的奢華~



很喜歡店中的裝潢, 處處流露出甜甜的夢幻擺設, 當中又交織住典雅風尚, 令人想起女孩與女人的混合, 青春與成熟, 令整個感覺充滿時尚玩味~



你們看她的packing真得好趣緻, 捧捧糖的外表...竟然係...小褲褲



仲有可愛的雪條packing~



一場嚟到當然唔少得要介紹下自家一炮而紅的招牌運動服



真很款款都有不同的details, 別具心思~



而當日最吸引我的就係她家的accessories, 我對她們有一見鍾情啦~



當日好多sis都喜歡尼款, 係一個朱古力盒的design, 個蓋可以打得開咖~



不過我最喜歡的是這氣清清地的水晶鍊, 真的很喜歡~等我托人係美國買先, 好像平點^^



今季除左精緻的奢華皮包for clubbing~



亦有揉合街頭時尚的tote bag for causal 打扮~



華衣當然唔少得美女, 現場仲有一位sweet到漏的美人兒, 雖然拍埋映得我又肥又矮, 但也要來合照一番,你睇我個手袋幾襯個主題~



Juicy Couture仲好有心思地安排隃雪糕車免費派雪糕俾途人食~


嘩!嘩!嘩!有靚女親自送來一杯雪糕....我暈啦~



連雪糕都係夢幻的粉紅色~



肥都要食~



雖然身處在下雨的街頭, 但有架粉紅色的雪糕車, 為大家提供夢幻般的甜蜜蜜~當堂驅走一身的濕氣~



回定拆開大會送的神秘禮物,原來係個限量版的tote bag^^



唔好以為佢好平凡, 原來係雙面咖, 好百搭~而且仲有暗格, 好細心



順便用我近日成日着的自家衫嚟襯下個袋~都幾好襯^^


自己入貨賣衫, 幾乎次次都留件俾自己...變相越嚟越多衫啦~


沒有留言:

張貼留言