2011年3月29日 星期二

用新玩具化個美白妝~

臨近夏天, 又係好多底妝新品出爐的時候~我發現身邊好多朋友都係用粉餅上妝,而我本身係濕粉系咖, 皆因我小時候不太懂得代妝, 用過粉餅上妝, 可是覺得好難搽得貼服均勻, 而且還好像好乾的樣子, 所以一直我都只用粉餅作補妝, 但人越大就越懶啊, 無疑用粉餅上妝,時間更迅速啊!起碼可以將濕粉+碎粉2個步驟化作一個~ 尤其平時我要零晨outjob, 素顏又堅嚇人的情況下, 上妝一家要快靚正~今次同大家share我早上極速上妝的新玩具~ shiseido 的 Brightening spot-Control Foundation 一款高效美白粉狀粉底,我都係第一次用美白成份的粉底~保護肌膚免受色斑形成的因素所侵害,同時以調色效果修飾不均勻膚色,

 當中控光亮肌粉末,操控四周光線,無須塗抹多層,便能令色斑消失無痕,締造自然粧容。屬於內乾外油的我用了它數天的感覺是它並沒有我對粉餅預期中的乾, 可能是由於它揉合了水分相成複合物,賦予肌膚水潤感~ 而且遮瑕度也挺高的, 起碼可以把滿臉瑕疵的我修飾得還不錯!!!好鍾意佢全白色的case, 好有氣質~還有的是如果想用粉餅上妝上得貼服, 首要做好打底同局部遮瑕,我會上粉餅前先用 Brightening Spot-Control Base UV 的ivory 色作打底,


這高效防曬妝前底霜同樣蘊含有效減少黑色素的美白成分,在帶來美白修護之餘同時肌膚調色及修飾瑕疵,而我選的ivory色更可以令底妝更持久明亮,妝容更帶亮澤感~可以全面搽, 亦可重點局部搽係Tzone, 眼下, 下巴, 總之令面部輪廓突出的地方~


(好可怕的素顏照, 証明化妝品的威力真係好大)


一塗上, 基本上就可以立即看到塗搽的地方透出亮白光澤感~然後用遮瑕膏先遮去嚴重的瑕疵, 例如黑眼圈, 荳印~ 之後就直接上粉餅, 現在化妝多了, 總於明白為什麼小時候用粉餅上妝總是不均勻一達達的, 原來是因為上粉餅是要先印上的, 而且少量就可以, 新邊緣位才輕拖, 這樣就不會比用濕少差啦~


這個就是完全上面步驟的樣子~



今次shiseido 除左出左最強的美白粉底同底霜, 仲有新搞作, 就係 Brightening Skincare Powder(第一張相中的右下角圖),第一眼看到這美透白修護粉時, 仲猶豫它到底是代妝品還是護膚品?..原來兩樣都可以!!!它糅合豐富美白成分,建議在護膚程序的最後一個步驟。塗抹乳液後,以此細緻粉末輕印全面,有效令肌膚綻放自然紅潤感,並且可讓膚質變得絲漾柔滑。如果是早上亦可以當仍碎粉用佢最後定妝~我本身都已經用它家的粉餅上妝, 所以我當然只會在晚上用它, 哈..用完它, 即時皮膚好似上了粉,個家居樣都頓時好左, 唔會好似平時搽完一堆護膚品咁油光滿面,


 


尤於搽佢的感覺好似搽珍珠粉, 即時白滑左, 所以每晚我會重點係多荳印的位印多幾下, 好想佢快d再白返d~


極速上完個白滑底妝, 就可以加返d眼妝同胭脂就可以姅最短時間以靚靚姿態示人啦~



 


沒有留言:

張貼留言