2011年3月16日 星期三

都係懶人減肥法啱我

我發現意志同忍耐力原來係會隨住年紀增長而每況越下, 回想起以前十多數時趁用一個暑假靠絕油絕鹽的飲食+運動, 過着閉關式的日子減去了十多磅….到現在我都為當時自己的毅力感到自豪..可惜當時地獄式的日子換來過後的大解放, 又胖回來了所以我發現減肥是不可以太高壓的, 要不然壓力越大反噬也越大之後我都採取自由式減肥法, 就是想食的就食, 當然不要過量啦!因為越禁止自己去食時是越想食, 而食唔到時個人會仲唔開心反而其他嘢會食多左, 不過早餐就一定不可以省絕對要飽..尼個方法其實都幾work起碼不會變肥….可是近幾年, 隨住工作忙起來, 飲食不定時之外..經常長時間出差, 時差飲食的大掉轉, 令尼個自由式減肥法對我開始失效….仲要臨到結婚前先越來越肥..簡直賤肉橫生…/O\….我已經再三發誓要的起心肝減肥, 仲勞師動眾咁托人係台灣買狙好多代餐返嚟雖然好好味..BUT..我都已經食左2..因為連沖都懶同埋好多時都係街好懶沖嚟食(我再發擔臨結婚前一家會食返)…所以最終都係用返最懶最方便的減肥法-食丸仔尼個減肥方法真係完全無難度而且絕對跟到~而今次我係試KILO OFFALL IN ONE SLIMMING 減肥丸啦~ 相信大家會對佢沖劑比較有印象, 而尼隻丸係新咖~就咁睇佢個PACKING寫左”24小時KEEP住瘦,不停燃燒脂肪幾隻字, 已經好吸引, 好想即時開始食~


上面仲寫左91%女性成功減去頑固脂肪, 88%女士成功修腰, 而佢的成份都頗天然啊, 主要都係綠茶及胡椒萃取-加速新陳代謝, 有助燃燒脂肪, 減輕體重. 茴香萃取-有助消化系統運作, 對減肥及排水有明顯幫助. 胡荌-可刺激幫助消化~


只需早餐同晚餐前各食2, 一盒為一個療程, 一個療程為15~ 食的期間絕無任何負作用, 不過好似真係消化力強左啊~


 



 


老實說我減肥已不僧像從前小時候那樣每下上磅磅一磅咁樣倖自己太大壓力, 我反而會選一件原本穿起很窄的衣服, 來測試自己有沒有瘦到, 真實的外觀比較一堆數字來得實際啊~


尼件就係過年前跟朋友買下的S碼的貼身衣服, 一買回家試上身時, ….我的腰不見了眼前的是一個灰色的大水桶, SO SADLY….我以前是穿S碼不用試的….近日我再拎出尼件衫再試~


 


.

.


雖然仍沒有以前瘦, 但起碼, 胸還胸, 腰還腰衣服可以穿得出示人先..不過就仍需繼續努力,先可以回復昔日瘦削身段….


減肥的路真的漫長啊~….為了減輕減肥的枯燥乏味, 唯有買下嘢開心吓^^..除左買衫買化妝品扮靚外, 我仲好鍾意睇下D好靚擺設, …HEHE..大家睇我可能估我唔到, 原來我好喜歡D好古典雅致的裝飾~下面的燈同燭枱就係我最新的收穫~


 



 


 


 


 


我第一眼見到它們就已經很喜歡, 立時買下, !!我應該會放它們在我即未來的店舖中, 為左唔好漇, 我決定大婚之日都用佢哋嚟裝飾..!個老闆娘仲好好人, ,左個燈泡同埋一粒無火蠟燭俾我


 


太好人~


沒有留言:

張貼留言