2011年3月7日 星期一

抗衰老...不如再生

提起Giorgio Armani大家會想起時裝, 美妝...但其實她家的護膚品卻走在科技的尖端..不是空講的! Giorgio Armani 的Regenessence三重再生護膚系列不但係首創再生科技護膚品, 而且更擁有科學認可証.女士對抗衰老, 通常都係採取預防作用, 所以大多是搽抗衰老的護膚品, 我本人都係咁..但原來皺紋尼樣嘢真係防不勝防..它還是出現了...早前去做專業的皮膚分析儀分析就顯示出我的面上已經有紋路的出現, 其實不用分析我也留意到我額紋越來越明顯了.但我很喜歡露額呢><..而且有紋的話實在令一個女性比實際年齡看上去還要老多幾年....既然已發生的事當然就不能用預防的方法了, 而最新的對抗衰老方法就係再生醫學-讓受傷的組織再生癒合的結果就會係新肌膚的形成...這簡直係逆轉老化!!!!身為中女新貴的我當然唔會錯過可以超越青春, 實現美肌的機會~上星期專程去了element的Giorgio Armani專門店體驗了一項非常全面的三重再生面部護理~




全程60分鐘, 包括下面的程序 


肩部按摩  (2分鐘)


卸妝/潔面  (10分鐘)
Delicate Cleansing Balm 細緻深效卸妝乳
Velvety Cleansing Milk
柔滑嫩膚潔面乳
/ Silky Cleansing Foam 絲滑亮肌潔面霜       


磨砂 (7分鐘)


柔化肌膚 (3分鐘)
pre-regenerative & retexturizing lotion 
三重再生活膚水
pre-regenerative & smoothing emulsion
三重再生保濕乳液


面部按摩  (18分鐘)
youth regenerator serum
三重再生青春修護精華

multi corrective rejuvenating cream
三重再生多元修護乳霜

eye rejuvenating serum
三重再生眼部按摩精華


面膜及肩、頸、頭按摩 (15分鐘)


潔面及塗搽產品  (5分鐘)
youth regenerator serum
三重再生青春修護精華
multi corrective rejuvenating cream
三重再生多元修護乳霜

eye rejuvenating serum
三重再生眼部按摩精華


成個facial都用左Regenessence成條line的products去做, 而且真係要讚美客師按摩的手勢真的一流, 她是用"入"字形的手勢去按摩成塊面, 做完後真的感覺到護膚品的精華是打入了皮膚內, 成塊面都充滿enegry, 很Q彈彈的~再加上尼系列的PRODUCTS都加入左橙花的香味, 感覺真係RELAX到暈..手勢好的人手FACIAL個種舒服法係儀器機FACIAL做唔到的~



做完後, 塊面係即時白到不很(不過素顏依然可怕><), 我立時問美容師, 這是美白PRODUCT嗎?美容師答我因為尼系列的新產品係好全面性活膚再生效果, 所以佢,1但可以撫平皺紋, 平整肌膚紋理而且還可以均勻膚色, 所以用完會覺得白左~


做完FACIAL, 仲有杯好香滑可口的士多碑利味朱古奶飲..SO SWEET!感覺好幸福啊~然後仲會圍上噴了香水的圍巾, 係好RELAX的氣氛下, MUA用一系列Giogio Armani為我化一個春夏去街妝



化一個妝, 你睇用左幾多嘢!!!我幾喜歡佢支要嚟溝色的粉底~唔錯~


今年GIORGIO ARMANI的TREND COLOR係NAVY~



做完個靚FACIAL再上妝, 塊面零捨有光澤~



臨走時仲好SWEET咁送左份甜到入心的神秘禮物俾我, 原來係粉紅色的MARCOON~



由於嘗過美容師按摩後的威力, 我發現要令抗衰老的效果變得明顯, 按摩似乎係必備的動作, 而經過數日的試用REGENESSCE的 YOUTH REGENERATOR 同MULTI-CORRECTIVE REJUVENATING CREAM


我發現尼兩款產品都是絕佳的按摩媒介咖~


一搽完, 成個膚TONE均勻淨白左



很好推, 吸受後又唔笠, 如果時間許可用它按完才上妝, 個效果真係一絕, 就算只搽個BASE上個碎粉, 都可以發現塊面係有光澤, 而最最最令人SUPERISE的, 是我的結婚化妝師兼老死突然同我講話我額上的紋好像不多覺了,哈!她完全不知道我用緊什麼的.... 可見再生醫學+按摩, 真係幾得~哈..我是個"膚淺"的人, 為左令自己樣子"突破"身體肌齡, 我仍會花精力去精益求精~


3 則留言:

  1. GA新出品skincare個包裝好高貴,睇完你真人示範後我都想去試下個texture。你有無試過果隻粉紅色tube裝的新eye serum呀?
    [版主回覆03/09/2011 10:05:00]我只係做facial個陣試過咋~我都好想擁有啊~佢個質感非常唔錯, 而且個唧頭又可以按摩, 按完好似用熨平左成個眼肚d紋, 連眼圈都淺左, 總之無咁腫><

    回覆刪除
  2. GA做facial平時都有架?不過我懶人好少去美容院
    [版主回覆03/09/2011 14:38:00]我都好懶..不過尼排開始勤力左D...唔知係唔係真係年紀大左, 加強下護理, 真係有分別咖WOR~
    GA 不嬲有幾款TRATMENT提供咖~其實好多BRAND都有FACIAL JOIN咖, 佢哋可以散做~

    回覆刪除
  3. 我都係買product係屋企自己做多,好耐吾耐自己睇到吾掂先出去清清個底
    [版主回覆03/09/2011 14:49:00]咁你皮膚都應該幾好WOR~

    回覆刪除