2010年11月23日 星期二

懶人愛美麗~

位位準新娘臨影PRE-WEDDING前都是準備得最佳狀態, ...我相信我一定係臨影相前弄得最殘的新娘了...無計...我已經連續4星期沒有放過假...每晚如果可以於1點前睡簡直係奇蹟...嗚嗚....我的面容真的前所未有地殘..因為嚴重唔夠瞓加上多重工作的疲憊, 我長了很多壓力粒粒....但可恨的卻唔見我瘦WOR....


但還有一個星期就要影相了, 我也不能就這樣以人生最樣衰狀態去影咖, 但每天沖完涼都12點的我又怎能再撥個空去FU MASK呢~於是我又掏荷包買了尼個懶人的急救品SLEEPING MASK~


其實有少量物品我係會支持國貨, SLEEPING MASK係其中一樣, 我尼D懶人當然用過很多不同牌的SLEEPING MASK啦, 但幾乎款款都會令我生暗粒, 後來我發現反而用國貨那些用中草藥製成的MASK卻有不錯的作用~可能中藥比較溫和加上悠久古醫學是不容輕視地有效呢~ FU了一晚,就已經將原本紅紅腫腫的壓力粒粒..壓下去了(只要夠保濕, 可以加速清除粒粒啊)...面也變得上粉了~



店中的BA還送了一支好似精華素的保濕水給我試用, 用法很簡單, 只要洗面後, TONER(我用之前介紹過的FORMULA 10.0.6)+ 尼支保濕水+上MASK, 就可以做其他嘢至瞓覺~


 


因為尼款係保濕MASK, 所以上面的質感好水水呢..唔錯唔錯..效果很持續~


P.S今個星期日終於有時間可以進行PSYCHE SHOP第2炮的造型拍攝工作啦 大家敬請到時繼續支持啊~


2 則留言:

  1. 要保持最佳狀態去影pre-wedding 相啊, 祝妳永遠美麗.
    [版主回覆11/25/2010 11:49:00]謝謝你啊~我都祝你生意興隆啊~

    回覆刪除
  2. 我覺得我要做深層清潔, 搽咩都好似唔吸收咁, 塊面爆乾!!
    BY SIMPLE
    [版主回覆11/26/2010 19:56:00]我塊面應該都好乾淨..不過聽d醫生講原來皮膚都會燥熱//可能係咁, 所以我用d中藥嘢係幾work咖

    回覆刪除