2010年11月4日 星期四

格仔的魔力

格仔係秋冬常興的圖案, 今季熱潮更漫延至化妝品上, 當中有M.A.C A Tartan Tale Collection for Holiday 2010



嘩!簡直靚到要就住用..唔捨得整花個PATTERN啊~ 大家估下我手上有邊粒..............................!!!!!!!!!???????????????????


 


登登登登...就係尼粒..我最愛的啡系COLOR



大家可能覺得又係啡色, 好多啦...我其實都好多...但我敢講大家通常手頭上的啡色都唔會偏紅色..因為好似會令眼看上去腫....但其實帶紅的啡色眼影會令你的眼妝比用偏黃TONE的啡色更來得乾淨點和亮麗一點, 這個是一位很叻叻的化妝師告訴我的小祕密啊~她跟我說化MODEL時都是用帶紅的啡色眼影在畫.....所以這個秋冬大家也不妨為自己雙眼點綴出帶華麗感覺的紅啡眼妝吧~



近日都見大家畫大眼妝...我也來湊熱鬧吧,,不過我就化一個平時可以出街返的簡單NORMAL版吧(即沒有假眼睫毛,事關我眼皮有D敏感, 只用呢粒MAC的眼影+眼線+MASCARA化)


俾個可怕素眼嚇下大家先



妝後


不過唔知係唔係燈光問題..影出嚟D色怪左, 我行晒去家中不同角度影下, 希望大家睇到個效果啦~




呵呵..可能欠缺驚喜, 但我只想跟大家分享我平日愛的的簡單妝容啦..我化妝的目標只有一個, 只是令自己可以更好看點~


希望大家也喜歡


沒有留言:

張貼留言