2010年11月23日 星期二

終於買左girdle & 束褲啦~

眨下眼原本下星期就係影相日...所以急急腳抽個空檔去買埋個corset 同束褲, 其實一早我都有心目中的店舖就係我一直都買開"爸爸"的satami 啦~所以成個過程極速搞掂~


我就只show件 girdle出嚟啦, 因為show束褲有點尷尬呢


尼件girdle真係好抵啊~尺寸分得仔細, quality又幾好, 都係$288, 而我係member有9折, 只需$259, 咁平的價錢仲包半年修改一次, 好啱我尼d要靠後勁先可以減肥的人..瘦左都唔洗再waste $$買過件~


不過收藏尼件嘢都幾煩, 又要平放唔摺得,  唔壓得...真係衣櫃中的大爺啦...



大家唔好以為我裝假9, 我最怕push up個胸成個奶媽咁, 只係因為一般人都會有少許左右胸唔balance, 所以其中一邊要加一個薄墊, $38一對(雖然我只用一邊, 但無計一家一對買), 折左$34, 係附設魔術貼好方法拆~



總括我個人都幾滿意, 如果唔係急住要用, 等到我下年生日先買仲抵,好似有75定85折...不過算啦...現在2佰零買左, 起碼可以用到2日都唔錯啊~


1 則留言:

  1. haha, wear this corset show to us la, i feel beautiful, good.
    [版主回覆11/24/2010 09:51:00]HAHA...I WILL SHOW MY WEDDING PHOTO LATER, IT CAN SHOW THE EFFECT AFTER I WEAR IT LA~

    回覆刪除