2010年12月4日 星期六

3/12/10 3V揀衫記

剛過去的星期五就係我一改再改的pre-wedding揀衫日, 次前睇人個blog好似要搞好耐, 所以一早向麻煩大少落重藥, 要呆等好耐咖....點知係超快一個鐘就搞掂, 不單上3v的staff, 就連大少都話我咁快嘅,啊大少仲同我講佢見隔離d新娘話要試晒店中唔同類形的衫, 點解我唔慢慢試?....因為我發現雖然3v內係有好多唔同的款, 但好多我睇相睇中的都唔係度..基本上都無咩心機試, 再加上件件着上身都差不多..沒有很好看也沒有很難看的.於是也任憑助手推介了....不過就發現自己真的很肥很肥><......唉!好唔開心



第一個場景要揀拖尾.......平時對本小姐什麼事都無咩意見的大少今次全程都好快咁揀左佢覺得邊件好...so尼個都係我咁快搞掂的原因~



大少揀左尼件



跟住揀for海景的, 要齊腳婚紗~



大少鍾意尼件



最後揀晚裝,要顏色sharp d嘅~


一睇黃色, 大少已經唔like



尼件一試大少就話靚, so finish~


從無諗過可以快到咁完成..so多左好多時間...於是加插左去筍崗文具批發吧~ 收穫請看下文延續篇^^


沒有留言:

張貼留言