2010年12月10日 星期五

9/12 3V揀相日

好快呢, 由影完到揀相只不過5日時間, 3v的客服真係唔錯!是日我們請了半日假先到3v附近一間裝潢不俗的泰國餐廳醫肚,


大少一肚餓就呆呆滯滯的



很便宜!每一個set lunch都只不過約rmb30, 不過只顧吃唔記得影相呢!!


食飽就去揀相啦, 入到去按排係個電話卡位到, 每人限2個小時揀相, 服務員請我們把握時間...感覺好似考試..不過我們hea住嚟揀, 竟然不消1個小時就揀齊左下面咁多樣嘢~


30張15"相簿


20張7"相簿


18張7"相簿


30"大相


20"相架


12"相架(有4張相)


立體水晶座(有4張相)


簡直超高效, 連服務員都話我們真係好快...無計..3個景, 幾乎大少只揀一個景d相....拍得我較好的那些景..大少幾乎都表情薑硬眼睛也像沒張開的樣子...所以大少的理論就係, 我個d都仲有得執, 但他的眼睛執唔到張開的, 所以唯有就佢揀..唉...不過個日大家狀態差到咁...相片出嚟的效果都比預期中好好多啦...已經又預定左1月3號看排版....大少話再暘夕輯..不過下下咁成日要抽時間北上都幾煩下....


原來睇相時唔俾拍照, 所以我用手機拍左2張就俾人制止左啦..



跟住陪大少去左科學館站間書城睇佢果d金融參考書, 我都買左2本工作用的參考書~


然後再返去羅湖晚飯, 食左餐好抵食的上海菜, 大少由於今次的婚事才有少少的北上經驗, 所以一路話好平啊!..haha..好似大鄕理..睇嚟!日後我要帶佢周圍去見識下先得啦...haha


3 則留言:

  1. sweet sweet everyday , haha.

    回覆刪除
  2. 阿大少對眼真係..................唔見咗粒眼珠, HAHA

    回覆刪除
  3. 唔.. 等待你多 d 既 相// post

    回覆刪除