2010年12月4日 星期六

極速筍崗掃貨記~

揀完衫, 9秒9就跳上左taxi出發去香港人近年好鍾意買婚嫁用品的筍崗文具玩具批發啦..好快啊!只搭左16蚊人仔taxi~我份人不嬲無心機逐間搵, 而且都已經係批發啦..分散買最多麥平得幾蚊....所以我只鎖定了去好多人都推介的鵬鵬一間店就算了..於是連來回車程又係1個鍾都唔洗就敗晒尼堆嘢返嚟啦^^


間店其實好細, 我們都只係口頭話想買咩等老闆娘拎俾我們揀, 大部份都有2-3款揀嘅, 而尼d咁濕碎的嘢同埋要買幾多我都俾我好尊重的大少話事~


基本上要用的我都買晒, 係差睡衣係個間真係買唔落手..嘩...佢店中個一千0一款的睡衣...真係失傳多時60年代鄉民熱愛款啊...



買單竟然係$188..幾好意頭!老闆仲送左一包大利士封同回禮利士封俾我~


睇下..竟然我可以close到個行李箱..連過關時有個女警企圖想check我行李, 我堅決唔肯開啊俾我hea過左..大佬啊...尼d塞愜神工真係可一不可再咖嘛^^



掃完貨返酒店放好, 就去醫肚啦....結果又係食今個星期第n次的打邊邊咖!!!


尼間係近國貿站的一茶一坐, 阿大少食飯係要揀門面舒服咖, 所以尼間敆樣都靚仔..不過佢懶fusion咁..味道雖不至難食, 但談不上好食~



尼個湯底係啤酒嚟咖, 所以有杯酒用嚟加湯..我們覺得佢之所以變得無咁好食就係因為佢用啤酒做湯的關係><


我自己食的麻辣冷麵.....係一d都無麻辣...係無味><


我們的合照~



1 則留言:

  1. wa, yr honey very handsome, u are pretty, 天生一對啊,
    [版主回覆12/07/2010 12:39:00]HOHO..但一拍埋佢度..成日顯得好好大隻@@

    回覆刪除