2010年12月4日 星期六

不幸的3v影相日~

唉...4/12/10似乎是不利我們拍照的日子..先係我auntie突然到訪!!已經夠麻煩, 跟住大少的吼喘病發影前個晚無瞓過...><第2日佢又勁胃痛..原本我想影的那個酒店景..原來要預約, 但之前問佢哋可唔可以去個度拍時, 佢哋又無同我講要預訂...頂...總之totally不幸麻煩事都集中晒尼日啊...唉..但弓箭在弦..都係頂硬影啦...晨早托staff帶大少去買藥食, 食完係好d, 但成日都無瞓..個樣真係唔殘就奇啦...跟住我本身都肥咖啦, 再加上阿auntie...真係肥腫難分...shit><


今次幫我化妝set頭的係葉子, 我因為眼腫, 所以自己痴左雙眼皮去..佢話我好犀利, 完全唔覺係痴左..hehe..我撕左後尾佢幫我痴時, 我就發現, 原來我痴自己真係痴得唔錯啊~


塊面真係一個字....包..都唔明大家點解要呃我話我唔包啦..睇相..堅包><



第2個晚妝造型, 未加accessories


麻煩大少話佢超唔like尼個look, 但因為要襯我條裙, 所以佢竟然屈就自己啊...



 


最後的沙灘造型.....我最唔鍾意的look...唔知係唔係燈光問題, 起初第一眼都唔覺咁娘....後尾睇返d花絮相, 發覺自己娘爆...唉


除左影得好肥..仲要張張都影得個胸好勁..超唔鍾意..再加上大少佢話自己真係好唔舒服, 狀態很差, 怕自己無張相揀到, 所以佢話想影多輯...尼個的確係個問題..but影pre-wedding真係好辛苦..老實我真係唔係好like 影相..但我亦好唔鍾意勉強揀一d唔靚的相..希望偉大的執相可以化腐朽為神奇...final睇相其實唔係我們想像中咁差啦~


1 則留言:

  1. 影多一輯靚相都好嫁,
    [版主回覆12/07/2010 12:38:00]不過既要時間又要錢><..而且如果要影過輯就要快, 無時間啦..但我就一定減唔切肥..咁麥一樣唔靚><

    回覆刪除