2009年7月27日 星期一

surprise from TWO GIRLS!!!



以下呢兩樣嘢其實係早兩星期前買落咖la(haha因為咁啱撞正promote, 難敵平價嘅引誘所以敗左回家
)~但經過我這兩個星期嘅試用, 發現佢令人出奇地好用, 又一次打破平嘢無好嘅定律~

首先第一樣介紹嘅係呢支收毛孔gel, 佢其實係skincare but亦可以after makeup 用, 而我係用佢作一個控油收毛孔的base於T zone, 當堂個鼻位平滑晒,上完bb cream更加o毛孔咁~控油睿好難講得準, 因為我不嬲唔補妝, 朝早化完一次就算, 所以去到3-4點都係出油咖, 但個妝都無甩到, 用tissue印走d油都ok 咖, 但呢排個鼻位d毛孔真係好似細左, 因為好似無咁多粉刺.好抵ar~after discount it only cost $28



另一個product係個位sale小姐強烈推介俾我嘅皇牌products, 係for止痕消腫, 因為佢當天見到我手臂上個3粒相連嘅超巨型蚊爛,所以就話用尼個好快上痕消腫仲會去印快d, 我之前都搽左好多唔同的些痕膏, 但都好痕俾我"aur"損晒, 但用左佢真係好神奇地即時無咁紅亦無咁痕, 用左一日已消左一半, 基本上第3日已不用搽, 真係唔錯, 而且又方便好似唇膏咁扭出嚟用only $45or48


我仲買左佢粉紅色個支防晒base,但仲未用所以唔share 住la~

2 則留言:

  1. 請問支收毛孔gel妳係邊到買呀?聽落唔錯咁,好有興趣呀~~~
    [版主回覆07/30/2009 15:04:00]我係荃灣千色店底層的雙妹嘜櫃位買咖~

    回覆刪除
  2. 唔該妳~好鍾意妳介紹既野, 好多都好岩用^^
    [版主回覆07/31/2009 08:19:00]多謝你鍾意~

    回覆刪除