2009年7月30日 星期四

Sofina產品發佈會+2weeks後嘅用後感~

之前我收到products時已經急不及待的post左我的初步用後感http://hk.myblog.yahoo.com/chloe_skk/article?mid=154, 當中提及到我最喜歡的是那個活氧碳酸潔面泡沫純粹係我個人感受當時還不是知道得很詳細有關此products嘅資料,因為原來香港還沒有開售, 全港只有約200支, 而此之包括我在內是香港首30名嘅試用家...嘩!當堂覺得好似好尊貴咁!真係超lucky.直至到前日去到Sofina產品發佈會, 透過製作單位和products嘅首席研發人河合博士親自詳細介紹, 我先知道自己原來用緊嘅活氧碳酸潔面泡沫正是在日本大賣銷量排行第一的熱賣品.hoho我果然係識貨之人
!下面係發佈會當日一些片段

當日的場地非常舒適優雅~

河合博士帶來了全世界只有三台用作測試血管狀況嘅先進儀器~haha我有幸可以一嘗此機嘅利害, 下面就係我個測試結果~我用手機影所以效果唔係太好反晒光咁~

上面個幅片係我咩都無整咁係手臂上照出來的血管狀況(我d血管好似d紅蟲咁,幼到幾乎睇唔到, 咁說明了我的血液循環相對也不是太活躍,即是手腳易冰冷一群law
)


















































下面的是已敷左1分鐘活氧炭酸泡沫, 再稍加按摩洗掉後於同上一個位置照出的血管圖,

你可以清楚看到血管明顯的粗大了不少, 這証明了血液循環加快活躍了. 這是多麼神奇
的事情, 前後不到3分鐘嘅時間就可以有了即時明顯的效果. 真是快過打針.

近年興起一股按摩潮, 目的都是想提升膚的素質(例如美白, firming, …)原理都


是來自透過按摩去增加血液循環, 從而達到效果. 想當初我也


很有大志的買了一樽按摩霜回家, 但是由於自己太懶了,未能每天


持續3分鍾的按摩加上又要抹又要洗, 而且大多按摩霜質地都偏厚潤


而我又是容易長粒粒的膚質,所以這樣一來變相皮膚還長多了粒粒, 但此次


用的這個活氧炭酸泡沫不但保留了按摩霜的功效, 但卻改成了


方便快捷的方法, 直接一唧敷上面就可以, 還結合了洗面功能節省了平日需


要用起泡網起泡的時間(但它唧出來如cream狀的泡是怎樣也沒法自行打出的).


當天看了很多日本當地的試用佈告均說黑頭粉刺暗粒少了, 皮膚吸受力提


升, 上妝貼服了, 我才認真的仔細觀察自己面上的一些細微位置才發現跟隨


了我多年嘴角邊那些頑固的黑頭粉刺不知道什麼時候變得平滑了,


 臉頰上千年荳芭也淡了不少, 至於上妝貼伏, 這個在初用的幾天就已經發覺了,


 因為早前上朋友工作的美容院給那裏的美容顧問讚我皮膚好呢,當然我就說係化


左妝嘅假象, 點知佢話佢做左呢行咁耐,睇得出呢d唔係化妝可以做到的, 係我


 


本身膚質好先會有呢種光澤感….我心裏面當時還想唔通我嘅化妝技術進


步到可以呃人呃到咁…完全唔記得可能關我用左呢個products事,

皮膚已經開始有改善了~

仲有一個令人意想不到嘅功能, 佢竟然可以去黑眼圈…我本來以為它始終


是有洗面功能的泡沫, 所以fu的時候也避開了眼位, 怎知當日發佈會看了詳


細的使用短片才知道原來敷在眼下, 藉着炭酸促進眼圈的血液循環…..

之前真係洩晒…..

嘩!越寫越多, 實在太興奮啦~有機會試到D咁新奇嘅好康東西~河合博士仲


話持續用3WEEKS後皮膚會更顯著的好左, 促進肌膚新陳代謝,預防肌


膚老化~超期待肌膚再度進化~


1 則留言:

  1. 弓凱文 xyz 姚枝珊 xyz資訊工坊 任雅花 xyz軟體王 宇宇易 xyz軟體補給站 虞水雪 xyz軟體之家 劉建茜 xyz軟體 巴毓學 xyz遊戲 屈仕來 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 封如江 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 宋彥文 xyz 汪世茂 xyz 奚欣伯 XYZ ,

    回覆刪除