2009年7月26日 星期日

我用過的去角質深層清潔products大總結~

以下幾款純粹個人感覺, 但每個人膚質不一樣, 因為下面大部份products都經我事先search過別人的comments先買,但都好多效果都令人失望,可想而知skincare呢d嘢係好個人


Kiehl's

Pineapple Papaya Facial Scrub

*** 係好溫和, 溫和到用左好似無用.不過如果容易生粒粒的還是不要試,會惡化的~...後來攞左用係body, 更唔掂


Shiseido

The Skincare Purifying Mask

***同樣係好溫和, 但都係=無用, 唯一好似係有些微去印美白, 但粉剌黑頭那些簡直是原封不動


NeoStrata

Gel Plus

***曾經一度我塊面爛到我忍痛咁貴買左呢人聽聞好得的gel plus, 點知希望越大失望越大, 粒粒粉剌黑頭通通一d都無快好過, 而且如果有傷口or發炎中的超"la",毛孔更大更顯眼, 我後來好些了用它來做mask, 連所為美白去印的功效也不見得比Shiseido那支好,仲好乾

 
TonyMoly

Gold Black Sugar Mask

***呢個絕對係在無期待下偶然買左嚟用, 但又好奇蹟地好用, 一用完覺得塊面好滑, 唔知係咪因為fu住佢有少少發熱, fu完後面色好似係好左, 如果之下有些傷口已好得7788再用佢, 會加速去印,唔錯仲要超平

 

薄荷清爽面膜

***無傳聞中咁好用, 不過都唔算好差, 個人覺得係出皮膚狀況大太好時用好d,因為fu落去涼涼地, 用完紅的地方好似無咁紅~



 queen helene 薄荷去黑頭面膜


***好明顯又係俾廣告呃左.....no use.....



青木瓜毛孔淨化角質凝膠


***好用wor(亦係我唯一我用過咁多牛爾products當中會翻單買), 用完真係feel到好滑, 效果即時明顯睇到, 連印都去快好多, 但唯一唔好的是頗難洗, 同埋好似始終係咁摔面好似好傷 so唔可以成日用, 除非跟手會fu個超正mask la~


****應該仲有其他, 但實在太多不能儘錄, 下次記得再寫...不過總括而言,貴嘢唔一定好用, 平嘢也不比貴的差呢~


 


5 則留言:

  1. 我用緊 la roche posay 的 EFFACLAR K 及 EFFACLAR A.I  二隻都是去法國前聽人講好用先買, -確真系幾好用.好快見到效果.
    每天用 K 可 溫和去除老舊角質,有效抗菌,避免青春痘發生. M 前用作预防出荳荳幾好。
    而AI, 我試過直接用在傷口上也OK, 的傷口會好快D同-印會無禁勁。
    只個人經驗分享。
    [版主回覆07/27/2009 10:02:00]呢兩隻我都有用AR~尤其EFFACLAR K特別好用左2支, 但開始係時候要轉用下因為好似已經適應左,無初時用咁見效, 而A.I對我嚟講唔係太見效,可能我唔係好生暗瘡, 我生的大多數係封閉性的暗粒

    回覆刪除
  2. 有無一些好用的purifying mask介紹?
    [版主回覆07/27/2009 12:36:00]請問你是油性皮膚?想去黑頭?

    回覆刪除
  3. 不是, 我想應該是混合性, 有感空氣實在太差, 想可以定期深層清潔一下。
    [版主回覆07/27/2009 12:55:00]如果係咁, 我目前覺得較好用就係上面提到的TONYMOLY(佢可以當MASK FU又可以當磨沙用,FOR去印去角質都唔錯, 乾淨之餘同埋一D都唔乾), LUSH(如果個掛SKIN超差好似M COME AR, 面上又有粒粒又有傷口就用呢隻, 因為涼涼地同埋有消炎作用) 

    回覆刪除
  4. 不是, 我想應該是混合性, 有感空氣實在太差, 想可以定期深層清潔一下。

    回覆刪除
  5. 我屋企有la roche posay 的 EFFACLAR K,但我唔識點用 ,可唔可以教我點用? 你哩個post好正 我都有lush果隻mask,我都知覺冇人地講得禁好用 有冇用過broghese(唔知spelling有冇錯)?好好用
    [版主回覆07/31/2009 01:29:00]effaclar k只係針對暗粒/封鎖式粉刺(摸上去凹凸不平, 但不太紅瞳, 又很難唧到東西出來)有功效. 用法是洗完面,toner後用`最後搽上面霜(如果是油性肌請用gel), 用此products時,整個護膚程序以簡單為主, 這可以令它的功效發揮得好些.
    我無用過broghese, 聽聞它頗乾可能因為泥狀大多數都是偏乾, 這不太適合我.
    多謝你鍾意睇我d blog, 請多d入嚟望下

    回覆刪除