2009年7月29日 星期三

首次於giffarine擲金記~



相信作為女人的如有看過"Confessions of a Shopaholic"必定也會對女主角忍唔到手買東西嘅行為感到似曾相識吧!不過無可否認, 購物真是女人減壓的一大捷徑, 而且仲好似幫你charge電咁越買越精神一d都唔攰
~不過事後的咭數也很容易令我掩沒係罪惡感中
, 稍稍節制.......數天咁多la

事源我只係想去giffarine看下她家的掃是否真的如傳聞中好用, ......只是看一看..摸一下....點知聽到話買滿$500可以用半價$3百幾買一套迷你掃, 而且仲有95折.......然後我就淪陷了買左下面的一盒新色Delighted eye & face Palette, 一套迷你掃, 一支concealer 共敗左$1075, 滿左$1000 可以送一個單色shadow + 一次free makeup service
~
呢d全係gifts, 個ba超超超nice ar
~佢叫eva 係朗豪坊專門店嘅ba, 我差唔多樣樣嘢都試齊又超多問題但佢都好溫柔又細心咁service我仲一d都唔hardsell~我又唔係買好多嘢但又俾齊唔同款的foundation samples +aromatic moist俾我

靚靚嘅珠片化妝袋~

佢set掃好實用,品質很好.分別有power, slant contour, eye shadow, concealer, angle shadow, lip(有蓋). 除左concealer, lip, 全部都係貂鼠毛

呢盒palette包裝真的很精美用絲絨袋包着還再附加多一個很fashionable嘅靚靚拉鍊袋, 啱晒我呢d貪小便宜嘅女人仔
~你千萬不要以為d色好似好難用,呢盒嘢超suit for smoky eyes, d深深得嚟全部都好有層次, 而呢種層次係來自佢裏面滿佈好多好細緻好低譋的閃光粒子(應該係粉末, 實在太細la~)我記得之前睇過makeup forcast嚟緊唔會再興個d 好明顯好大粒的閃粉shadow, 取而代之係呢類低調奢華感~

呢支concealer除左質地好水潤,高遮瑕力之外, 佢最特別係可以直接搽上補妝也不會一達達, 很好推與皮膚相溶性很好嘅concealer~

呢盒free嘅shadow係膚金色(因為我部相機問題, 其實唔係咁閃ga)我哋亞洲人用佢嚟做highlight好靚ga~

同場我仲試左呢個shimmer power可以乾濕用, 照易上,用手指摔上係咁易blend鬆個邊就已經係好靚嘅smoky eyes又唔會易甩, 但始終我目前少用, 等later我學滿師可以出job時就買嚟用先~

 

1 則留言:

  1. 我想問盒palette幾錢呀?THX!
    [版主回覆08/18/2009 22:38:00]原價$350,折左$315

    回覆刪除