2009年7月26日 星期日

LANCOME新粉餅+好用EYE MAKEUP REMOVER用後感~

我盒MAQUILLAQE終於用到見底(佢本身其實都幾遮瑕亦都LONG LASTING, 但佢D色唔係好夾我,一係過深一係過白), 今次決定唔買JAPAN BRAND改投歐美品牌, 經過我係SEPHORA轉左數個圈後最終買左下面呢個~


這是LANCOME是之前PHOTOGENIC LUMESSENCE COMPACT 的UPGRADE左的2-WAY CAKE:含有獨家的『雙效柔光空氣粉體GLOW SOFT COMPLEX』
首度結合粒狀跟片狀兩種粉體,片狀粉體可以遮暇,粒狀粉體則可反射光線,透過光線的折射,彷彿幫臉自動補光,維持新鮮亮麗的妝感,同時長時間達到柔膚效果。其實我只會用2-WAY CAKE補妝 OR 局部定妝, 但為左TEST佢, 我都用左佢取代BB CREAM, 就咁直接全面搽佢~感覺佢好輕薄好自然一都唔厚, 難得佢係MATT得嚟唔係得個粉樣係有皮膚嘅自然透明感, 毛孔淺暗瘡印都遮到晒, 但黑眼圈差D(我無用CONCEALER), OK係幾LONG LASTING, 大熱天時我出街都無補過妝,我係混合性SKIN但唔覺乾, ONLY眼下過左3數小時後有一兩氣細紋(但我無搽到BASE打底)...OVERALL佢D粉真係好細緻完全無粉粒,(佢未UPGRADE前嗰個PHOTOGENIC LUMESSENCE COMPACT 係有些許粉粒感)~最重要係佢個色同我係PERFECT MATCH, 完全溶入左我個皮膚色.

另外再用好似$59買左SEPHORA自家出的EYE MAKEUP REMOVER~當晚即用超好卸,我決定用它取代了一直地位穩固的LOREAL啦~


1 則留言: