2009年7月4日 星期六

CINEMA SECRETS~

如果有追開台灣那些扮靚資訊一定會留意到呢個專業的化妝品牌, 是關當地幾位當紅的化妝師好像古小偉, 小凱老師均推這個來自好萊塢具有多年工作經驗的彩妝師研發的品牌"Cinema Secrets"

我今次是第一次買呢個牌子,所以都係買樣入門必需品-loose power

好抵wor, 經然咁啱撞正佢個周年優惠, so 盛惠$149~以有質素和專業品牌嚟講真的是不貴了~



超輕量晶透蜜粉 (我買的這個看上去好像有微粉紅色些, 其實是自然色, 但真的是很透很輕, 所以嗰位好好人的sale小姐再三建議我要用撲上好些, 但有所不知原來撲千萬不可以放在盒內, 那會影響了粉質,因為此粉是100%保濕天然成份)
以天然米澱粉及天然雲母礦石粉末製作而成,細緻柔滑微粒子粉末,在肌膚上延展開來,讓肌膚色澤均一,掩飾毛孔及小細紋,使肌膚充滿柔軟的透明感。其配方會吸收多餘的油脂及汗水,使肌膚一整天都感到清爽,同時不乾燥浮粉。完美的與CINEMA SECRETS的粉底結合,達到100%防水效果,長效持久不易脫妝。
建議先用粉撲按壓於局部或全臉,再用大刷子將多餘的粉刷除,此法定妝效果最佳,亦可單用刷子上粉,則粉感會較輕較自然,但也較不持妝。

3 則留言:

  1. 好鍾意妳介紹既野~~ 妳係邊到買呀?知道週年優惠完左未嘛? 唔該^^
    [版主回覆07/07/2009 19:36:00]好開心有人鍾意我介紹的東東 ~
    我係旺角新x城,應該是第2層,不是通往旺中那邊的左手邊尾鋪~
    優惠我上次買(上個friday)個sale小姐話總公司未有指示會做到幾時but2-3日都應該有ga~

    回覆刪除
  2. 唔該晒妳呀~我會去搵搵 我成塊面都好易出油, 想問問呢個蜜粉適合我用嘛?
    [版主回覆07/07/2009 20:06:00]出油的原因有好多ga wor,你知唔知自己係油性皮膚的出油, 還是太乾而出油,....因為解決方法會不一樣la~同埋應該係個base到着手會好過用loose power去解決

    回覆刪除
  3. 我本來只係個鼻會出少少油, 塊面好正常。但一個月前我連續成個月朝早5、6點先訓覺, 然後有一日我訓醒, 發現成臉都係油, 毛孔一日比一日粗大, 而D毛孔睇落係黑色一點點, 我就好驚, 唔知自己係缺水? 缺油? 定係點><
    [版主回覆07/08/2009 00:09:00]你試下晚上洗完面不擦東西過半小時後面會不會感到很猛緊if not咁你就係油性skin, 還有天氣一熱就窖容易生粒粒的都係~但係因為你話呢個月訓醒先係咁, 亦有可能你開冷氣訓, 那會很乾所以皮膚自動分泌油份去調節, 咁就要fu 下保濕mask,but記得要先去角質先la~唔係毛孔和黑點會越來越明顯!

    回覆刪除