2012年11月9日 星期五

為了新娘子有最完美一面, 又UPGRADE自己~

其實我真的考慮了很長時間買唔買噴槍, 因為要帶多套架生出JOB真的好大負擔, 佢又唔可以放入喼拖, 而且又要考慮時間上的問題, 不過因為我真的好想可以令新娘子有非常完美的一天, 所以決定都是作這行投資, 因為始終有某些客人的皮膚單用一般的底妝產品是不夠完美的, 例如多粒粒, 凹凸不平和斑印的客人~

放心JOIN了我的客人, 我會因應你們本身皮膚的狀況免費UPGRADE用噴槍SERVICE啊~, 而暫時我也不打算要加任何額外收費FOR噴槍服務啊~不過明年都唔知啦^^因為始終尼套嘢都唔平~不過我唔止用係新娘客, 如果姊妹, EVENING, 長輩化妝的客人有此需要, 照用, 因為我想我全部客人都美美的~


沒有留言:

張貼留言