2012年11月17日 星期六

不俗的1STEP潔面卸妝


這枝ZINO水嫩溶妝液我用了差不多2個月幹了了2/3枝, 經過深切的體驗才跟大家介紹這枝相當不錯的卸妝產品, 它是除了RMK的卸妝BALM外, 唯一一款卸妝產品我是可以KEEP住用下去的~



它採用最新"水漾親膚配方", 蘊含蠶絲膠原蛋白及鎖水鑽石分子等修護精華, 強調20秒即溶掉妝容, 同時將日間積聚的污垢, 油脂和角質一併清潔.而佢的配方為PH5.5, 不含酒精, 不損肌膚天然保護層之餘, 而即時提升肌膚含水量, 令肌膚瞬間回復清爽水嫩, 為後續護膚程序作好準備~所以佢標明說1-STEP 潔,面卸妝X清爽補濕, 素肌零負擔~
首先我用這2枝超防水防油的EYELINER去TEST下的卸妝力, 尼2枝平時一定要用水油分離的那種眼部專用卸妝液才可以卸到的~




這款卸妝液是清爽的乳液質感, 非常柔滑易推, 可以避免拉扯肌膚



果然摔兩嘢就溶晒~




過一過水真憬非常乾淨, 而且仲FEEL到卸完妝的手背皮膚一點都唔乾仲有些滋潤感~

所以如果平時回家唔沖涼住我會先用佢卸左個妝先, 因為用佢卸娘後就算不搽SKINCARE也于會覺得皮膚唔舒服, 咁可以等到再夜D沖完涼先再搽SKINCARE~




而尼款卸妝液仲有一樣非常優勝的賣點是它可以乾用祉濕用也可以, 所以真的非常方便~
不過我個人係好易生粒粒, 所以卸妝係非常講究, 如果化了濃妝, 我是會卸2次去確保卸得非常乾淨~

沒有留言:

張貼留言