2012年11月2日 星期五

好甜美的新娘子~

stella 是很網上search搵我的客人~哈!原來真的有人係blog搵我wor, 因為我大多數客人都係客介紹客的~完全靠班熟客仔幫我推廣啊~

不過我真很多謝stella對我咁信任啊~佢都未俾我化過就book我pre-wedding化妝(順便當試妝)又book埋我嚟緊12月去飲化妝仲帶埋佢好朋友嚟化埋一份當試妝(佢朋友)~當時我心諗我都未化過你又咁有信心ga~不過我係別人信我時我會做得更好的人^^

於是上個月終於大家第一次見面化pre-wedding啦~第一眼望到stella就已經好多靈感點化, 她是可以化得好美的那種類型, 雖然只是pre-wedding有攝影師後期可以執相,但我化妝都是很仔細的, 肌膚的質感都是要做出來, 好似stella咁她是偏白的所以我mix了一些光澤感重的skincare落foundation去上, 成個皮膚現場贂勁似拍skincare廣告咁~好靚~原本她有d擔心堂鴛鴦眉, 放心啦, 基本上無咩人堂眉係balance, 你堂眉算係好easy執啦~


為了stella我搜罹了好多好靚的頭飾, 尼個珍珠頭飾全人手製而且日本wedding magazine都有登過!!!stella見到好鐘意話勁靚, 而且真的好少見~雖然貴(基本上我d頭飾都好貴而且少見!!!)不過好值得~


多謝攝影師幫


很喜歡幫她塑造出甜美中帶小lady feel的造型~




哈~俾我係facebook偷了一張她的cover photo~好靚啊~
pre-wedding時化完第一個妝, stell晦山3confirm左我做佢big date的化妝師啦~你可以放心, 平心1而論, 我化bid date係比pre-wedding更好的, 因為壓力較大, 我係越有壓力越爆小宇宙的人~


近排多了好多客人找我化pre-wedding順便當試妝, 其實我覺得都不錯, 一嚟客人可能節省trial fee, 二嚟pre-wedding我跟足一日, 你可以試得好認真~三嚟家下booking都好full要夾個時間trial可能都比較耐~

沒有留言:

張貼留言