2012年11月9日 星期五

每晚都炸脂塑腿...變瘦D^^

自從結婚後, 成日俾人話我婚姻生活太開心, 爆脹不少, 尤其肚腩至下身都好重磅..SO SAD...&...SO FAT...源頭都係因為幾乎晚晚11PM-1PM都可以仲食嘢..所以真的多了不少額外脂肪...
不過早幾個月的工作旺季都幫我食少左D嘢嘅, 因為做親化妝OUTJOB, 基本上成日都無咩時間食嘢, 亦都太忙食唔落><所以都叫做瘦返少少...不過有肥過的人都知單靠食少D, D 頑固的脂肪係好難減到...所以當有尼個新出的{5度熱}的試用非常吸引, 因為簡直為我度身而製~
整套{5度熱}分專減上下身用的2枝嘢~




首先就介紹最難減的下半身專用的{5度熱} 下身瘦專研熱霜(索腿變瘦)

這枝下身瘦專研熱霜是應用運動後高溫內熱的原理,能針對下身不同部位,大腿過粗就熱大腿,小腿浮腫就瘦小腿。產品效果驚人,因釋出的高熱,能直迫三重脂肪底層,極速減走脂肪。搽完腿部溫度即時提昇5度,感覺脂肪勁燃燒。

當用完約3- 5分鐘後,你會感覺到有一種熱力由皮膚底層滲出,而不是像以前用過個種辣椒瘦身霜只是皮膚表面發熱。它是深入脂肪層,脂肪比例越高的地方,熱力會越強,且熱力會持續約90分鐘,持久減走頑脂。所以如果第一次用的人可以份量少些~
不過我個人覺個種由內滲出嚟的熱力是帶有暖意, 幾舒服!!!尤其是我住的地方晚上較涼, 搽左佢暖笠笠幾好, 同埋佢真的熱量幾持續下, 通常我瞓着時佢都未冷卻,所以感覺上真的好似不停BURN緊我D FAT~好開心..不弄好辛苦咁就瘦..尼D真的好啱我~




 



唧出嚟唔係好睇到, 但搽上腳時會見到內裏有好多好細粒的橙色,紅色粒子, 有少少似磨沙咁, 好快就推勻晒吸受埋, 唔洗又話要按摩好耐個D~



尼款下身瘦專研熱霜係3盒為一個瘦腿療程, 持續使用能幫您打散並重組脂肪組織,先用高熱令腿部回復線條,減走浮腫。之後半個月,因高熱持續燃燒脂肪,所以腿圍將一圈一圈的減下去,令您不需運動都能全面瘦腿。而基於消脂減腿,腿部線條亦會減得好firm

至今我剛好用了1星期~ 就咁用軟尺度, 都有不錯成效, 大腿由20寸-19.5寸, 算係咁啦, 才一星期, 而且下半身超難減~
跟住我搵返7月份時不合穿的褲子穿上,當時緊到不行, 連坐都唔得~
大定睇下,我現在住低都仲可以有鬆位啊~





連限腿都有受惠啊~




雖然佢係話FOR瘦下身, 不過我覺得佢真係有FIRMMING效果, 所以我會搽完腳再HIDE D 落手臂, 修下D鬆弛的BYE BYE肉~

瘦身篇仲未完咖~尼篇講塑腿, 下一篇就係炸脂篇, 亦係我最MIND的位置啊.........................

沒有留言:

張貼留言